onsdag den 22. juli 2015

Pandehår til mig?

Jeg skal have klippet mit pandehår, der pt. er uden nogen form for frisure og jeg overvejer at prøve noget nyt. Mit hår er ret tyndt, klasket og kedeligt for tiden og derfor har jeg kigget lidt efter et look, der kunne give lidt mere form og fylde til min manke. Men hvor er det svært at vælge, når der er så meget super lækkert. Om det så ser lige så godt ud på en selv er jo en helt anden sag ;)

Nu er det ikke længderne, der er det vigtige med derimod selve pandehåret. Mit hår har jo en god længde, selvom jeg lige har fået et godt stykke af - det er stadig, hvad man vil kalde langt. Jeg har bare den her sjove idé om, at jeg nu, efter jeg har fået klippet længderne, burde have gjort noget ved pandehåret også.

What to thoose?








Ingen kommentarer:

Send en kommentar