tirsdag den 25. august 2015

10 ting du ikke vidste om mig + Drømmekøb

Jeg har haft en dag med massere af go på. Der er sket lidt af hvert, inkl. en lang dag på Uni, og jeg har faktisk været i gang næsten hele tiden og alligevel har jeg slet ikke nået alt det, jeg skulle. Men det er da alligevel blevet til 10 km på cyklen og selvom, at jeg også gerne ville have ordnet en god omgang styrketræning, så løb jeg ind i en rigtig slem hovedpine og så besluttede jeg, at det var bedst at tage den lidt med ro. Jeg er godt tilfreds med cykelturen, nu da det har været sådan en hård dag og så håber jeg bare på, at der er mere tid og overskud i morgen. Men men men.. Jeg har også brugt penge i dag og selvom, at jeg virkelig næsten tripper, fordi jeg er så ivrig efter at vise jer, hvad det er for to fantastisk lækre ting, jeg endelig har fået bestilt, så må I vente til i morgen* ;)

#1: Jeg går næsten aldrig uden neglelak og hvis jeg endelig gør, så er det fordi, jeg tvinger mig selv til det for at give negle luft. Jeg føler mig lidt nøgen uden og hvis det endelig er, at jeg tænker, jeg gerne vil have 'nøgne' negle, så bliver det alligevel ofte med en lækker topcoat på, da jeg synes, det lige gør det lille ekstra.

#2: Når jeg trænger til at slappe lidt af om aftenen i sofaen, så bliver det ofte med tvet kørende i baggrunden, selvom jeg egentlig tikke ser det, og så med pc'en i skødet og så er der åben for mailen, Facebook, bloggen og gerne et par webshops, hvor jeg har fundet lidt lækkert at sukke over. * The story of my life *.

#3: Jeg hader ugen op til, at jeg skal have farvet min udgroning og den virkelig bare trænger. Det er egentligt ikke fordi, at der er så voldsom en farveforskel, men der er bare den der meget skarpe 'kant' mellem ens længder og så bunden - og så ser det altså bare fedtet ud, føler jeg. Når det så ér blevet farvet, så er det virkelig bare en skøn følelse!

#4: Selvom jeg har MacBook, så har jeg faktisk aldrig haft en iPhone. Det er ikke fordi, at jeg har noget imod iPhone. Tværtimod. Jeg synes, deres design er rigtig stilfuldt og jeg har da også tænkt på, på det sidste, at det ville være lidt lettere at synkronisere min mobil med pc'en, hvis begge dele var Apple. Men min kæreste, der selv har haft iPhone et par år, har altid fået mig til at købe andre mærker, såsom den LG, jeg har lige nu. Btw; Dem findes der altså ikke særligt meget spændende lir til. Den trænger dog snart til en skifter, så hvem ved, hvad det bliver.

#5:  Det der med at følge med i bestemte serier. Det er bare ikke rigtig mig. Der er mange serier, jeg godt kan lide, men at skulle se dem på bestemte tidspunkter på bestemte dage - det er lidt frustrerende, hvis jeg så ikke kan en bestemt dag og går glip af noget. Og samtidig er det der med at se det på en streamingtjeneste bare ikke lige så spændende. I know - lidt en særhed!

#6: Selvom at jeg bruger en str. 38 i skostørrelse, hvilket nok er dem mest udbredte skostørrelse blandt kvinder i Danmark, så har jeg alligevel et kompleks med mine fødder; Jeg synes altid, at de virker så lange! Det er de overhovedet ikke og det ved jeg jo godt, men det er noget andet, når jeg står der i skobutikken og kigger i spejlet.

#7: Når jeg tænker over det, kan jeg faktisk ikke komme i tanke om, hvordan min ringetone lyder og så sjældent er det da ikke, at jeg får opkald! Men jeg kan blive helt i tvivl, hvis jeg eks. står et sted med mange andre mennesker og en mobil ringer - jeg ved ikke, om det er min eller en andens! Så jeg venter altid lige et sekund eller to og er der ingen andre, der reagerer, så er det nok min ;)

#8: Egentligt er jeg ikke så stor en slik-mund. Det er mest kun, hvis slikskålen står direkte foran mig. Hvis jeg sætter den lidt væk og ud af synsfeltet, så er trangen der slet ikke på samme måde. Hvis der derimod er tale om chokolade, der ligger inde i køleskabet, så er sagen lidt anderledes. Hvem kan stå for en lækker kold chokoladebar?

#9: Jeg er ikke den store fan af at køre selv at køre bil. Det er ikke fordi, at jeg er bange for at køre, ser mig selv som en dårlig bilist eller lign. Jeg synes bare oftest, det er nemmere og hurtigere at cykle og så er det en let måde at få lidt ekstra motion ind i hverdagen på. Eks. er det virkelig skønt at snuppe en god cykeltur hjem fra Uni, når man har siddet der en lang dag med tunge tanker. Hovedet bliver lidt clearet i den friske luft og bene bliver godt strakt.

#10: Jeg har tidligere tegnet og malet en del. Mest dengang da jeg var lille og jeg har faktisk også gået til flere kreative fag indenfor alt muligt blandet. Og hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg faktisk, at jeg har okay skills indenfor det kreative område. Jeg har også flere 'hjemmelavede' ting og sager i boligen, men bliver lidt flov over at fortælle, det er noget, jeg selv har lavet, hvis nogen spørger. Jeg tegner også sommetider lidt i det smug, men gemmer helst tegningerne, inden min kæreste kommer hjem. Han har dog set nogle af mine 'værker' og rost mig for dem. Men det er nok lidt den her ros, der gør mig lidt flov.

* I kan lige få et lille bitte hint her - kan I gætte det? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar