mandag den 24. august 2015

25th Birthday - Wish list #2

Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og jeg har da også haft et par tanker eller to omkring det at fylde 25, som I bl.a. kan læse lidt om her og her, men hvorom alting er, så kan vi ikke løbe fra, at vi bliver ældre. Jeg er derfor godt i gang med at lave mig en ønskeliste, eftersom det bliver efterspurgt mere og mere. De første ønsker kan I se her og nu kommer der en vol. 2 :)

Jeg ønsker mig især lidt lækkert Lyngby til min samling herhjemme, der fornylig er blevet udvidet med den lille hvide vase, som I kan læse mere om her. På ønskesedlen er både vaser, skåle og stager i både hvid og sort, men jeg må nok indrømme, at jeg hælder mest til det hvide. Det er så klassisk, tidsløst og smukt. Hvid er også den mest gennemgående farve herhjemme, da jeg synes, det skaber nogle klare og rene linjer. Og så pynter det bare så smukt at pifte op med nogle friske og farverige blomster i de hvide vaser samt diverse frugt, hjemmebag, slik eller nødder i skålene. Kun fantasien sætter grænser - og det giver god mulighed for fornyelse jævnligt.



// Gavekort til klipning //
// Gavekort til Fitness World //
// Ny oplader til min Macbook Pro //
// Gavekort til permanent vippebuk //
// Omaggio miniature vase sæt i guld //
// Stilfuld rygsæk med plads til bærbar //
// Lyngby vaser, skåle og stager (i hvid el. sort) //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar