fredag den 21. august 2015

Bucket List: August

Kan I huske min bucket list fra juli? Den blev udgivet d. 20 i sidste måned og det er nu en måned (+ én dag) siden - I næste måned må jeg lige få den udgivet d. 1. i stedet - og det er nu tid til en update samt en ny en af slagsen.

Siden sidst...
  1. Er jeg kommet mere på sporet af mine makroer og lige pt. kører det bare derudaf ;)
  2. Jeg har stadig problemer med ryggen og det er stadig forholdsvis slemt. Jeg træner en smule (1-2 gange om ugen), men regner først med at starte ordentligt op igen omkring start september, hvis det er blevet bedre der.
  3. Har jeg fået styr på mit pensum for kommende semester og mangler nu kun at få købt én bog, fordi jeg har været lidt i tvivl om udgaven.
  4. Er jeg begyndt at få læst til det kommende semesters første kursus.
  5. Har jeg fået lavet den første opgave til semesteret.
  6. Har jeg kontakte nogle gamle og længe savnede veninder samt set en af dem, jeg ikke har set i over 4 år!
  7. Har jeg lavet et par kreative projekter, som I nok skal få at se mere til her på bloggen i den nærmeste fremtid.
  8. Har jeg været i gang med at pleje mine trætte lokker. Bl.a. gennemvædede jeg i går mit hår med kokosolie, der fik lov at sidde et par timer og det simple trick gjorde virkelig underværker - gav en masse glans og fugt.
  9. Har jeg været i gang med at få ryddet op i mit klædeskab.
  10. - og sat ting og sager til salg på nettet, hvoraf jeg har fået solgt et par ting allerede. 
  11. Har jeg bl.a. lavet en masse lækre smoothies, som I bl.a. kan se på min Instagram.
  12. Har jeg været på stranden i ca. 20 minutter og måtte gå igen pga. tangloppe-epidemi.
  13. Har jeg netop lige klippet mine negle kort.
  14. Har jeg plejet mine trætte og tørre sommerfødder og de trænger faktisk til en tur igen.
  15. Har jeg forkælet mig selv ved at købe en længe ønsket Smoothie Twister :) !
  16. Har jeg drukket en masse vand!
  17. Har jeg ikke været for god til at gå tidligere i seng og stå tidligere op. Og det duer bare ikke. Går i gang med det samme, ellers kommer jeg absolut ikke til at klare at være tilbage på skolebænken.
  18. Har jeg ikke gjort så frygtelig mange spontane ting som sådan, men jeg har haft et par spændende oplevelser, der har været noget anderledes, end hvad jeg normalt har kastet mig ud i. Det kan I også se mere om her på bloggen.
  19. Har jeg ikke fået undersøgt muligheden for at begynde til dans igen, selvom jeg virkelig gerne vil. Det må jeg lige få gjort!
  20. Har jeg ikke fået et nyt profilbillede til Facebook og det burde jeg ellers, da det nuværende er virkelig gammelt. Det må på august-listen.


I august vil jeg...
  1. Studie: Få læst det sidste pensum til min første eksamen på semesteret.
  2. Indre sundhed: Sørge for at holde styr på mine makroer.
  3. Forsøge alt hvad jeg kan at få styr på ryggen, så jeg kan sætte ind overfor at begynde træningen på lige så højt plan som inden sommerferien. 
  4. Undersøge muligheden for at begynde til dans igen.
  5. Se om ikke jeg kan få mig et nyt profilbillede til Facebook, inden det gamle bliver et år ;)
  6. Blive bedre til at gå tidligere i seng og stå tidligere op om morgenen.
  7. Få solgt noget mere ud i nogle af de ting og sager, jeg ikke får brugt og andre måske kan få gavn af.
  8. Få købt den sidste bog, jeg mangler til semesteret, så jeg er helt klar.
  9. Ydre sundhed: Være bedre til at bruge bodylotion og -olie, hårkur samt fodcreme. Generelt bare hygge lidt mere om + forkæle mig selv og bruge mere tid på velvære.
  10. Se mindre tv og i stedet bruge tiden på mere spændende, kreativt, noget jeg længe har ville, noget praktisk, noget sjovt, noget godt for andre.. you name it! 
Da der ikke er så mange dage tilbage af august måned, bliver listen her ikke så 'vild', men til gengæld skal jeg nok komme efter det med september måneds bucket list. Og så kan det jo ske, at nogle af punkterne får lov at gå igen i den kommende måned.

Jeg håber, at min liste her kan være til inspiration for nogle af jer til at sætte nogle mål, store som små, og så få dem ført ud i livet. Lad mig endelig høre, hvis du selv har en bucket list eller nogle mål inden for den nærmeste fremtid :) Måske vi kan inspirere hinanden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar