onsdag den 19. august 2015

Det sker i Aalborg...

Jeg beklager det manglende indlæg fra i går. Vores internet gik ned i går eftermiddags og selvom, at jeg håbede på, at det kom til at virke senere på aftenen, så er det endnu ikke tilbage og jeg blogger derfor nu fra mobilen. Øv Øv - jeg håber virkelig, at det vender tilbage i aften, for jeg har lidt forskelligt, der skal ordnes og det et bare lidt nemmere på computeren. Nu må vi se!

Jeg er blandt andet ved at få ryddet op herhjemme og har derfor en del forskellige ting og sager, jeg skal have sat til salg. Og det er bare lidt nemmere med billederne på computeren osv. Nogle af sagerne har jeg allerede sat til salg på hhv. Trendsales og på Facebook og jeg har også fået et par hurtige handler igennem. Dog havde jeg to købere, der skulle være kommet i dag efter et par ting, men ingen af dem dukkede op og det er virkelig træls (for at sige det på godt jysk), når man aftaler tid og sidder herhjemme og venter. Men Ja.. Der er jo ikke andet at gøre end at prøve igen.

Men nu til noget lidt mere muntert. Jeg har samlet en lille guide til jer over nogle af de spændende begivenheder og events, det sker i Aalborg i den kommende tid. Nogle jeg selv overvejer at tage til. Hvis I har andre gode fif, er I naturligvis mere end velkommen til at tilføje det i konmentarene - og jeg kommer måske også med tikføhelser. Ellers håber jeg bare, at I måske kan få lidt idéer til, hvad fritiden skal tilbringes med :)

  • 19-26/8 Åbning af Beautycos på Boulevarden 
  • 20/8 Åbning af Companys i Friis
  • 20/8 Åbning af Designers Market i Friis
  • 20-23/8 Aamaze musikfestival
  • 22/8 Frivilligmarked på Gammel Torv
  • 22/8 Tour de Aalborg på Racing Arena (hesteløb) samt loppemarked med Fashion Reuse på vædeløbsbanen.
  • 22/8 Åbent hus med gratis holdtræning 
  • 23/8 Halv pris på alt i butikken og søndagsåbent i Peak
  • 24/8 Se AaB mod OB for 25 kr.
  • 26/8 Danmarks længste catwalk 
  • 28/8 Day and night
  • 28/8 Open by night i Nørresundby med bl.a. koncert ned Ankerstjerne og Cecilia.
  • 29/8 The Color Run
  • 3/9 Kræmmermarked i Vejgaard


Ingen kommentarer:

Send en kommentar