søndag den 16. august 2015

Kærestehygge og imorgen

Så er jeg tilbage igen efter en lidt forlænget weekend i parforholdets tegn og det er virkelig blevet nydt til fulde! Der er blevet arbejdet hos min mor og hjulpet hende med opbygning og renovering af hendes have og så begyndte vejret at vende for os. Derfor blev resten af vores planer ændret og i stedet for de planlagte hyggelige ture, vi skulle have været på, har den stået på nærhed og hygge indendøre. Udover film, massage, god vin, slik og alt der ellers hører sig til indendørs kærestehygge, har der også være tid til et restaurantbesøg og en tur på café. Vi har rigtig forkælet os selv og hinanden og det var lige hvad vi begge trængte til, tror jeg. I dag har dog også stået på lidt mere praktiske gøremål i form af indkøb og huslige pligter, men vi fik da alligevel også tid til en køretur og lidt film her til aften.


I morgen står hverdagen for døren igen og selvom, at jeg endnu ikke er startet på undervisning endnu, så har jeg en masse, der skal læses, ligesom jeg også har lidt praktiske gøremål, der skal ordnes. Der skal bestilles tid hos lægen, postes en pakke på posthuset, aftaler skal i hus med veninderne, der skal gøres rent, jeg har et par stykker der kommer efter et par solgte ting og sager og så skal der jo laves mad og alt det andet. Aftenen tænker jeg, skal bruges på lidt selvforkælelse i form af lækre masker til både hår- og hud og så måske et fodbad oveni. Det kunne jeg godt trænge til!

I morgen fortæller jeg der om et spændende event, jeg vil til i sidste uge, hvor jeg har fik en super lækker goodiebag, I også får at se. Så stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar