søndag den 9. august 2015

Lyngby og Mussel lopper

Så er dagen gået på held og jeg vil til at smutte i seng, men inden da skal I da lige have en lille update herfra. Jeg har været lidt rundt omkring i min hjemby og ude i det lille lokalsamfund, hvor den blandt andet har stået på lopperier med min søde mor. Det har simpelthen været så hyggeligt og selvom, at jeg ikke fik købt noget, så blev jeg nu lidt forelsket i et par ting og sager. Men jeg forsøger ikke at købe mig fattig i ting, jeg ikke ved, at jeg med sikkerhed vil komme til at få brugt. I dag faldt mit hjerte blandt andet for et smukt Bing og Grøndahl stel samt nogle fine små Lyngby skåle ('askebægere' tror jeg måske nærmere, det er). Men det er jo lige det med farverne. De passer jo ikke helt ind herhjemme hos os og jeg har ikke helt knækket koden til hvordan jeg skulle få det til at passe ind i vores meget minimalistiske, nymoderne, nordiske stil, hvor farver ikke er det, der er mest af. Så det er stadig noget, jeg går og spekulerer over.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar