mandag den 3. august 2015

Nye bryn med Eylure

Eylure er et meget populært engelsk brand, som du måske kender, hvis du har haft købt øjenvipper på Asos, Nelly, Lookfastastic og lignende. Og det er ikke uden grund. Det er virkelig et super lækkert brand, der modsat mange andre mærker, virkelig forstår at lave smukke vipper, der også kan bruges af os, der hurtigt synes, at kunstige vipper bliver for meget og for kunstige at se på. De har et hav af valgmuligheder og til ganske fornuftige priser. Selv har jeg ikke været den store tilhænger af kunstige vipper, netop fordi de hurtigt ser for voldsomme ud på mig, men det er så let og lige til, når man lige skal en tur i byen eller bare gerne vil se lidt ekstra godt ud en dag. Her er Eylure bestemt et oplagt valg - og endelig er mærket kommet til Danmark!

Forleden var jeg forbi Matas, hvor jeg så, at de også var begyndt at forhandle øjenbryns make-up fra Eylure (kan også findes på Matas.dk) og jeg var henrykt over at se, at de også havde farver til os med blond hår. Flotte, veldefinerede bryn kan virkelig gøre en verden til forskel for ens udseende, hvis I spørger mig og jeg er blevet så afhængig af bryn make-up, at det faktisk er blevet en del af min daglige morgen make-up rutine. Som ung teenager var jeg så dum, som mange andre, desværre at hoppe med på moden om tynde overplukkede bryn og når man som jeg, også er blond fra naturens side af, så er der ikke meget defineret over mine naturlige bryn. Derfor farver jeg også ofte mine bryn, da det giver dem noget mere karakter og fylde, men jeg elsker det ekstra løft og udtryk, bryn make-up kan give. 

Jeg bruger til hverdag en brynpudder til at fylde mine eventuelle huller ud i brynene og på den måde give dem mere fylde og farve. Derudover så er jeg også begyndt ofte at bruge en brynpen til at ramme brynene ind og sjovt nok, så synes jeg faktisk, at det går langt hurtigere og nemmere så også at bruge brynpudderen bagefter. Det er ligesom at tegne et omrids og så fylde farve i bagefter. Men jeg har haft store problemer med at finde den rette farve og jeg har desværre haft alt for mørke bryn alt for længe. Det ser alt for voldsomt ud til mig, når mit hår er så lyst og især lige nu, hvor jeg lige har fået lysnet min bund et par toner, så kan jeg slet slet ikke finde mig til rette med min nuværende brynpalette og -pen. Og dertil er jeg begyndt at få lidt flyvske og uregerlige brynhår, der ikke helt vil tæmmes, så jeg ville gerne prøve kræfter med et godt produkt til at kontrollere vildskaben - noget jeg ikke har forsøgt mig med i flere år.




Som I kan se, er mine bryn ikke de mest definerede. Det er et stykke tid siden, at jeg sidst fik dem farvet og de trænger tydeligt. Derudover er de ikke så godt 'fyldt ud' længere og så er de lidt tynde og formløse. De trænger til kærlighed og omsorg og derfor er jeg ret glad for Control & Shape Gel'en, der indeholder pantheol, nældebladekstrakt, aloe vera og ProCircul8, som er med til at fremme en sund og naturlig hårvækst, samtidig med at den tæmmer vildfarende hår og giver langvarigt hold. Den er ganske let at arbejde med og holder helt enkelt, hvad den lover. Jeg håber, at den har en god effekt på mine bryn på længere sigt.


Her ser I mine bryn efter en optegning af mine bryn, hvor nogle 'huller' er blevet fyldt ud. Pennen, der minder om en tusch og indeholder en tyndtflydende farve, er en smule svær at håndtere, men med lidt dages træning går det noget nemmere. Som I kan se på billedet, er tonen en smule varm og det er ikke helt godt til mig desværre. Den er ellers rigtig fin og naturlig.


Sidst men ikke mindst vil jeg vise jer brynpaletten, der bestemt faldt i min smag. Jeg kunne måske godt have ønsket mig, at nuancen var en smule lysere, men man kan med lidt øvelse lægge den med lidt lettere hånd og på den måde få et mindre markant look, end det jeg har valgt her på billedet. Den er super nem at arbejde med og indeholder både en farvet brynvoks, en farvet brynpudder samt en highlighter, der er super smuk at bruge lige under den nederste kant af brynet - på brynbenet, for at løfte og definere brynets form. Paletten er jeg ganske begejstret for. 

Priserne er ganske fornuftige og varierer kun en lille smule (måske pga. valutaomregning). Jeg har blot linket til Matas' webshop, men som sagt kan I også være heldige at finde dem hos Asos mv.









2 kommentarer:

  1. Rigtig fint gennemarbejdet indlæg :) Tak for tippet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de rosende ord!
      Det glæder mig, at du kan lide det :)

      Slet