lørdag den 8. august 2015

Opgaveskrivning og usundheder

Der er lidt stille på bloggen for tiden - I know. Og som jeg har fortalt jer lidt om, er det fordi, at jeg har siddet og skrevet opgave. Den er færdig nu - eller det vil sige, at jeg lige gennemlæser den i morgen og så krydser jeg fingre for, at den er god nok. Det var en yderst mystisk opgave denne gang og jeg synes også, at mit skrevne produkt bar præg derefter. Men jeg har gjort mit bedste og så må vi krydse fingre for, at det er, som det skal være :) Mandag er afleveringsdatoen og derfor håber jeg også bare på, at det hele klapper i morgen. Nu har jeg haft skrevet den færdig og lagt den fra mig i et par dage uden at se på den og så tager jeg den frem med helt friske øjne i morgen og krydser fingre. Den holder sig heldigvis til de formelle krav, så så længe der ikke kommer for mange tegn på ved sidste gennemretning i morgen, så er jeg tilfreds.

Mht. den sunde livsstil så vil jeg sige, at det godt kunne gå bedre. Det er ikke helt forfærdeligt, men det kunne gå bedre. Træning er der for lidt af og til gengæld er der lidt for meget af slik, is osv. Og min mave reagerer ikke så godt på det, hvilket nok skyldes, at jeg ikke har været vandt til at indtage den mængde fedt og sukker i min daglige kost. Der skal selvfølgelig være plads til sommerhygge, men jeg prøver lige at skære lidt af usundhederne fra, og til gengæld skrue op for træningen, så min krop kan komme i bedre balance igen. I kan bl.a. følge med på min instagram, hvor jeg ofte ligger sunde lækkerier op :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar