tirsdag den 11. august 2015

Soon 25

Så er der ikke længe til min fødselsdag, som jo bekendt ligger lige i starten af oktober og denne gang fylder jeg 25. Selvom at det ikke har føltes som 'the big deal', så er det alligevel begyndt at sætte nogle tanker i gang hos mig, at jeg snart er ved at være 'rigtig voksen'. Jeg begynder på min kandidat lige om snart, flere af mine veninder og venner får børn, bliver gift osv. og lige pludselig synes jeg, det hele går meget stærkt. Jeg er lidt ambivalent omkring det hele og på den ene side, så synes jeg bare, at jeg har styr på det hele og har det hele 'figured out' og på den anden side, så føler jeg mig stadig som en forvirret teenager, der stadig ikke har fundet fodfæste. Nåh.. Men det er jo en længere snak og jeg ville egentligt bare lige checke ind for at vise jer et par lækre ting!

Da jeg allerede har fået et par forspørgsler på ønsker, så er jeg så småt begyndt at lave en liste og selv om, at jeg altid har haft det rigtig mærkeligt med at give folk en liste med ting, jeg gerne vil have, så ved jeg jo også selv, hvor træls det er, når man ikke ved, hvad man skal give en i gave. Så mod min gode vilde er jeg begyndt at kigge på ønsker og jeg synes selv, jeg har fundet en masse spændende og lækre ting og sager, jeg vil dele med jer herinde. Måske i også snart har fødselsdag eller måske bare vil være i god tid til julen ;) I alt fald så kommer her første skud på stammen.

// Spaophold i Dk, Sverige el. Tyskland //
// Magnetic Lash fibermascarasæt //
// Appeal4 holografisk neglelak //
// Nike Flyknit Lunarglide //
// Kähler Omaggio i sølv //
// Figursyet hvid skjorte //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar