søndag den 23. august 2015

Tanker om økonomi, studie og træning

Her den anden dag kom jeg forbi et blogindlæg, på en blog jeg ikke tidligere havde stiftet bekendtskab med, der handler om økonomien som studerende (tag evt. et kig forbi - det er et ret god indlæg, synes jeg). Det er et emne, jeg tidligere også har skrevet om her på bloggen - se evt. mit indlæg om, hvorledes du kan spare penge i hverdagen. Nu hvor jeg er startet på kandidaten på Uni, kan jeg godt se, at mit skema ser noget mere proppet ud, end det hidtil har gjort og det betyder desværre også, at der bliver mindre tid til, at jeg kan tage mig af mit fritidsjob.

Jeg håber dog, at jeg stadig kan have nogle timer på jobbet, da jeg er ret glad for det og jeg bestemt mener, at det udvikler og ruster mig til mit videre virke efter uddannelsen, da det er yderst studierelevant efter min egen mening. Men når det er sagt, så er det også ekstremt vigtigt, at jeg har tid til at tage mine studier seriøst og få læst og forberedt mig. Det duer ikke, at jeg kører mig selv ned med stress og ikke har tid til også at holde lidt fri engang imellem - mellem forelæsningerne og læsestoffet.

Derudover så skal jeg til at tage min træning op igen og sætte seriøst ind på det plan, efter en desværre nødvendig 'pause' og det tager bestemt også sin tid i hverdagen. Men jeg ville ikke undvære det! Det har været så hårdt ikke at måtte træne andet end en gang eller to derhjemme henover sommeren, så jeg glæder mig virkelig til at komme i gang i september, hvor jeg har fået grønt lys!

Det er ikke altid nemt at få studie, job, træning, fritid, økonomi.. det hele til at gå op i en højere enhed. But I do my best!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar