onsdag den 9. september 2015

Min smukke nye taske

Se hvad jeg har købt mig til kun - hold fast - 100 kr.!

Hvis du føler med på min instagram, så har du måske allerede set den skønhed, som postbuddet kom med i dag. Det er nemlig den ene af de lækre tasker, jeg tidligere har tippet jer om her på bloggen og jeg er ovenud vild af begejstring. Den er så flot og overgår mine forventninger. Kvaliteten virker super god og farven er langt flottere, end jeg havde håbet - sådan rigtig lækker feminin peachie og med en anelse shine. Den er perfekt! Størrelsen er som jeg havde håbet - der er plads til min 13" Mac plus det løse - så watch out! There's a new girl in town ;)


Farven her hedder 'pink' (selvom den gudskelov ikke er pink i virkeligheden ;) den er mere fersken) og tasken er inspireret af den ret så populære Falabella fra Stella McCartney - bare til en noget anden pris. Og når man ligesom jeg har sukket langt og længe efter originalen og så pludselig ser denne skønhed på Aliexpress til kun 100 kr. Ja så slår man altså til! Tasken var sat ned fra 215 kr. til ca. 100 kr. inkl. fragt den 25. august, da Aliexpress havde en kæmpe rabatdag på deres app og selvom det ikke er noget, jeg har prøvet at deltage i før og selvom jeg ikke har de bedste erfaringer med Ali, ja så tog jeg chancen and here it is :)

Til jer der kender lidt til toldreglerne, ved i måske også, at en vare købt udenfor EU til over ca. 80 kr., risikerer der at skulle betales told på og så er det en ekstraomkostning, der skal afregnes på posthuset ved afhentning. Denne herlighed gik dog udenom tolden, da sælgeren delte omkostningerne ud i varens pris og forsendelsesomkostninger, således at taskens værdi var under de 80 kr. Og derfor kunne jeg gå udenom tolden. Men det er ikke alle sælgere, der gør det. De lægger bare beløbene sammen og derfor ryger prisen hurtigt over toldgrænsen, så man kan evt. skrive til sælgeren først og spørge ind til det.

Kvaliteten virker super fin og kæderne er tunge og robuste. Dertil er tasken rummelig og har et par fine indsyede lommer til mobil, make-up, nøgler mv. Den ser rigtig kvali ud og så kan det sættes på to forskellige måder, afhængig af hvor meget man har i den. Hvis jeg eks. skal have min MacBook i den, så kan den ikke lynes, men siderne går højt nok op. Omvendt kan man, hvis man ike har så meget i den, bruge de to korte remme og lade den lange falde flot ned over forsiden. Jeg kan poste nogle flere billeder af den 'in action' på et senere tidspunkt. Jeg glæder mig så meget til at tage den i brug!

Btw; hvis du ikke allerede deltager, så smut evt. forbi min giveaway, hvor du lige nu kan vinde de flotteste plakater! Du finder også konkurrencen på min instagram.

2 kommentarer:

  1. Den er virklig flot! Jeg elsker farven :)
    Jeg har selv købt en i sort og grå fra Italien som minder om Stella McCartney's tasker, og jeg er så glade for dem.
    Håber du vil kigge forbi!
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot,dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg er virkelig også selv bare så vild med den <3 !
      Jeg har lige været forbi din flotte blog og spottede den sorte taske et par gange - den er virkelig også flot. Den ligner meget en Stella :D

      Slet