torsdag den 8. oktober 2015

10, flødeboller og stalking

What a day.. godt weekenden er lige om hjørnet!

Ikke at det ikke har været en god dag - det har det! Det har været en travl dag, lige som resten af ugen har været og lige som i morgen også bliver. Men jeg fik da lige scoret mig et 10-tal i min skriftlige eksamen - Juhuu! Og imorgen skal jeg ud og hente den iPhone 6s, jeg er skrevet op til - Juhuuu (one more time). Derudover skal weekenden bare nydes i selskab med min dejlige kæreste og vi skal rundt og besøge skønne mennesker i den ene og den anden ende af landet.

Her til aften står den på sukkerier efter nogle af H&M's nye lækre HOME styles og Summerbird flødeboller, mens jeg stalker kendte på Insta ;) Yep - What a night!

// H&M Home //

// Summerbird //

// Stylista //




2 kommentarer:

  1. Tillykke med din IPhone 6! Gad vildt godt selv eje en ;)
    www.sarahskjoedt.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sarah :) Jeg er også bare så glad for den!

      Slet