fredag den 30. oktober 2015

Fredags-fart på

Så blev det den sidste dag på Uni inden min 'læseferie' på en lille uges tid og uha, hvor er det nervepirrende! Jeg har fået overstået alt pensummet og nu står den 'bare' på repetition, men alligevel melder nervøsiteten sin ankomst! Jeg er og bliver aldrig rolig mht. eksamener, men ville det ikke også være underligt, hvis ikke man var nervøs? Nu har jeg i hvertfald besluttet, at eksamenstankerne skal skubbes lidt væk resten af dagen. Jeg skal igennem den sidste forelæsning i faget og så har jeg et møde på arbejdet samt nogle timer, som jeg faktisk glæder mig lidt til. Jeg får nemlig en ny elev og det er altid lidt spændende at starte op med en ny. Derudover så skal aftenen bruges på ren hygge med en af mine søde veninder til Julemagi i Salling, hvor der bl.a. er tænding af julelys, minekoncert med Mads Langer, konkurrencer, gode tilbud osv. Så jeg tvivler ikke på, at det nok skal blive super hyggeligt!


Så dagen er også godt pakket med ting og sager, jeg skal og derfor har jeg også været nød til at udskyde træningen til lørdag i stedet. Meningen var, at jeg ville holde restday lørdag, men det bliver bare en dag tidligere nu og det passer mig egentligt også okay, for gårsdagens holdtræning var ret så hård og jeg gav den maks gas! Så nu trænger de ømme muskler til en smule afslapning. Eller hvad man kan sige - jeg har nemlig planlagt ca. 15-20 km. på cyklen, så stængerne skal nok få lidt arbejde alligevel ;)

Kan I have en rigtig dejlig fredag allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar