onsdag den 28. oktober 2015

Got it on Ebay #7

Hejsa allesammen,

Pga. aflysning af min undervisning har jeg i dag hjemme-læsedag og det er meget belejligt, eftersom jeg har en eksamen lige rundt om hjørnet - så dagen idag er blevet brugt på - og fortsætter sådan - læsning! Men jeg vil da lige komme med et indlæg, som jeg i dag tænker skal være i form af lidt Ebay-lækkerier til få kroner.


Konjacsvampen kostede knap 5,50 kr. og den er ok. Slet ikke så god som dem her fra Dk, men nogenlunde. Jeg er ikke sikker på, at jeg ville købe den igen. Farven er også ret lys i fht. Dk's.

De 3 stk. hårelastikker fik jeg ind af døren igår og jeg er allerede ret glad for dem. De føles mere plastikagtige end dem her i Dk, men ellers lever de 100 op til mine forventninger og så til kun knap 7 kr. for 3 stk., så synes jeg bestemt, de er det værd.

Det gennemsigtige iPhone cover glæder jeg mig til at modtage. Jeg har godt nok et andet lækkert cover i skind, jeg er ret glad for, men fandt dette til 5 kr. og kunne ikke modstå fristelsen af købe det.

Adapter der virker til Mac-oplader fandt jeg til 7 kr. og da jeg virkelig mangler et, røg det hurtigt i indkøbskurven. Jeg venter stadig på at modtage det, men har haft købt et før, der holdt et års tid, så jeg forventer bestemt ikke det vilde af denne heller, men til 7 kr., synes jeg nu også, det er helt okay.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar