tirsdag den 6. oktober 2015

Hvad skal der ske?

Så blev det tirsdag og der er fart på, synes jeg. Jeg har været tidligt tidligt oppe både igår samt i dag og været afsted hele dagen på Uni - lige som jeg også skal i morgen. Det er virkelig mange timer at være i gang, og samtidig så kommer jeg så sent hjem, at jeg er så træt og tung i hovedet (det er mange timer at koncentrere sig!), at det er en prøvelse bare at få ryddet op, lavet mad osv. I dag kom jeg, mod forventning, en lille smule tidligere hjem og det udnyttede jeg på at få ryddet lejligheden lidt op og så sidder jeg nu og får mig et lille break ved at skrive dette indlæg til jer, inden jeg skal i gang med at forberede et oplæg til i morgen - lige hvad jeg har lyst til midt i disse stressende dage (not!), men jeg trøster mig selv lidt ved tanken om, at torsdag og fredag ikke bliver helt så slemme. Jeg har godt nok sent fri begge dage, men til gengæld så skal jeg først senere afsted og kan derfor sove lidt længere og lige få klaret nogle praktiske ting herhjemme, inden jeg tager afsted. Og så bliver næste uge desuden ikke så slem - hvilket er alletiders, for jeg har en masse spændende indlæg i ærmet til jer!

Jeg har jo lige haft fødselsdag og derfor tænker jeg, at jeg vil vise jer lidt af de fine fine gaver, jeg har fået, ligesom jeg også tænker, at I skal have muligheden for at vinde en spændende giveaway (en jeg måske allerede har varslet lidt ;) Kan I gætte hvad?) i denne anledning. Lige nu har jeg jo også gang i en giveaway, som desværre alt for få af jer har deltaget i - Så der er gode (læs: store) vindechancer (find den her).


Derudover har jeg gang i at teste et par spændende nye ting og sager af, som jeg vil lave anmeldelser af til bloggen og I kan godt glæde jer - der kommer lidt af hvert. Måske I får et par hints på bloggens instagram, hvis I følger med der ;) Jeg glæder mig i hvertfald!

Jeg skal også vise jer en super fin giveaway, jeg selv har vundet på en blog, som jeg selv følger. Det er to skønne små, og meget billige, ting, jeg faktisk blev rigtig glad for! Og så synes jeg selv, at det er et genialt sparetip, jeg kom i tanke om i forbindelse med den ene af præmierne, som jeg vil vise og fortælle jer mere om.

Nåh folkens, arbejdet kalder og jeg må hellere få næsen i bøgerne og få strikket et oplæg sammen, så jeg kan naile den præsentation i morgen og så lægge det bag mig. Forhåbentligt vil det give lidt ekstra energi på kontoen, når det er overstået! Ikke at jeg er så voldsomt nervøs, men jeg er jo typen, der altid vil gøre mit bedste og så synes jeg også, at jeg har en ansvar for at gøre det så godt som muligt, når nu det ligeledes skal være til gavn for mine medstuderende - såvel som min egen læring. Derfor er det også noget, jeg bruger en del tid på at forbedrede.

By the way og inden jeg slutter af for i dag, så vil jeg lige vise jer denne video, jeg har åben som fane. Det er en tutorial på den flotteste fletning (hollandsk fletning), som egentligt ikke virker så svær at lave, men som alligevel ser super fin ud - og anderledes til en afveksling. Den vil jeg klart prøve at begive mig ud i en morgen, hvor jeg har lidt bedre tid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar