onsdag den 7. oktober 2015

Modgang - når man alligevel nailer det!

Endnu en lang dag går nu mod enden og sikke en dag. Lige nu ligger jeg i sengen, ser lidt Netflix og har en lækker ansigtsmaske på. Det har været den slags dag, der kræver lidt ekstra afslapning og forkælelse, da udfordringerne har været talrige.

Som jeg skrev om igår, så havde jeg i dag en præsentation, jeg skulle igennem overfor holdet og det gik faktisk super godt. Forudsætningerne var stik imod mig lige fra starten af med en dato, der ikke passede mig, en hård periode op til, et svært emne og en kompliceret teori, en ekstern sammensat gruppe, problemer med at fastsætte et gruppemøde, et gruppemedlem der faldt fra, et gruppemøde dagen forinden præsentationen, ikke nok tid til at forberede min del af oplægget (i fht. hvad jeg føler er) grundigt, ikke tid nok til at lave et samlet visuelt præsentationsmateriale, et medlem der sygemeldt sig i sidste sekund og hvor det var fysisk umuligt at forberede denne del af præsentationen - og så at præsentationen alligevel skulle afholdes (trods at vi kun var to tilbage til at løfte opgaven) og ikke mindst bedømmes af et større hold og flere faglærer med karaktergivning. Ufatteligt nok gik det alligevel - trods alt dette - rigtig godt!

Selvom energien er opbrugt, så er det en super dejlig følelse, jeg sidder tilbage med her til aften, når jeg ser tilbage på dagens forløb. Det har været krævende og udfordrende men meget lærerigt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar