lørdag den 3. oktober 2015

New Balance - New Love

Hej allesammen,

Efter en stille periode her på bloggen er jeg igen tilbage og selvom den næste tid bliver lidt travl, så vil jeg gøre mit bedste for at opdatere bloggen her dagligt - I er selvfølgelig også velkommen til at følge med på Instagram, hvor jeg poster lidt fra min hverdag. Nåh, men grunden til at der har været så stille er simpelthen, at jeg er kommet til skade med skulderen. Jeg ved ikke lige præcist, hvad der skete, men det gik ud over en sene - den er dog ved at være iorden igen og jeg mærker ikke så meget til det længere. Derudover var min kæreste også kommet til skade, samme dag som jeg, da han legede med hunden og det resulterede desværre i et stort sår på hånden, der ikke rigtig ville lukke sig og derfor måtte der stivkrampe og penicilin til. Øvøv, men den slags sker og vi er ved at være på toppen igen. Så no worries!

Nåh, nu til noget lidt mere glædeligt. Jeg har jo fødselsdag her om et par dage og jeg har tidligere vist jer lidt af de ting og sager, som jeg ønsker mig, men jeg bliver lige nød til at komme med et sidste indlæg herom inden dagen. Jeg har nemlig fundet nogle super gode tilbud på New Balance, som er et ret stort og populært mærke, de fleste af jer nok kender til. Inde på siden Designersandfriends.dk er der forskellige kampagner på forskellige mærker, der så sælges til meget favorable priser og her i blandt har de idag en masse gode besparelser på New Balance løbesko til kvinder, New Balance løbesko til mændHeidi Klum for New BalanceNew Balance Sneakers Lifestyle samt ikke mindst New Balance tøj til kvinder og til mænd.

Se lige disse lækre sager jeg har fundet!


// 1. // 2. // 3. // 4. // 5. //

Det er en super flot og feminin kollektion.
Bestemt et kig værd - især til de priser!
Jeg er selv ret forelsket i de fine sko.


// 6. // 7. // 8. // 9. // 


// 10. // 11. // 12. // 13. // 14. // 15. //

De langærmede er så lækre.
Samt gode inden og i pauser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar