torsdag den 15. oktober 2015

Sokker med posten

Jeg har haft dette indlæg under udarbejdelse et stykke tid efterhånden, men jeg har simpelthen været så uheldig, at mine billeder blev slettet, da jeg skulle overføre dem til computeren. Jeg ved ikke, hvad det var, der gik galt og det er ikke noget, jeg har prøvet før. Men når man vender det til en positiv situation, så giver det mig mulighed for at prøve kræfter af med kameraet på min spritnye iPhone 6S og så må vi se, om den er bloggodkendt ;)

Idag vil jeg komme med et lille tip til jer, der heller ikke synes, at sokke-shopping er det mest spændende i verden, men som alligevel, ligesom mig selv, altid står og mangler strømper til hverdag (uden huller i) og strømper til fest (der ikke er revet). Jeg har fået klikket et par produkter hjem fra shoppen Sokkeposten.dk, der, som de selv skriver, er "sokker med posten" ;) Jeg ved virkelig ikke noget mere kedeligt end at skulle shoppe almindelige basisstrømper og hvis det skal være de lidt mere festlige af slagsen, som nylonstrømper, ja så synes jeg sommetider, det er lidt halvpinligt. Det er nok bare mig, der er lidt skør på det punkt, men jeg bryder mig ikke om, at medstuderende og drengevenner skal se mig stå op købe stay-ups i Salling. Og så er de ofte ret pebrede i prisen, hvis man gerne lige vil have nogle, der er lidt mere lækre i kvaliteten end lige det udvalg, de har i Føtex. Derfor er jeg lidt begejstret over denne webshop, der forhandler alskens udvalg af strømper til den ene og den anden lejlighed og som gør det lige sjovere og mere overskueligt at shoppe selv de 'kedelige strømper' og noget nemmere at kigge nærmere på de mere festlige af slagsen uden røde kinder.


Af 'almindelige strømper' prøvede jeg et par ankelsokker og da jeg har god erfaring med bambusstrømper, så skulle det jo være dem med bambusfibre. De kan optage 50% mere fugt end almindelige bomuldsstrømper, de er antibakterielle og modvirker således sure tæer. Og så synes jeg bare, at de er super bløde! Jeg prøvede bambus ankelstrømperne fra iZ socks, der indeholder 80% bambus og jeg er meget positiv over deres egenskab til hhv. at varme eller køle afhængig af ens fødders temperatur, samtidig med at de er tynde og behagelige at have på en hel dag.


Derudover blev det også til nogle fine nylonstrømper - 2 forskellige par. Det ene par er disse fine stay up nylonstrømper med en bred sort blondekant, som klart er min fortrukne model til festlig brug. De er dejligt lette i materialet og ganske behagelige at have på. Jeg har brugt dem 1 aften og de er stadig helt intakte og virker bestemt heller ikke til at være den billige kvalitet, der nemt rives itu. På trods af det så koster de kun 39 kr.!


Sidst men ikke mindst så fandt disse super søde sorte kræstrømper med snørre også sin vej hjem til mig og det var simpelthen Love at first sight. Som de viser det inde på hjemmesiden, så ser de virkelig fine ud, om man vender dem den ene eller den anden vej - med snørren foran eller med snørren bagpå. De er tykkere i kvaliteten, end jeg havde forventet og det er bestemt kun et plus og så synes jeg absolut ikke, at de er 'for frække' til daglig brug. Her til efteråret bliver det meget in med 'lace up' bluser, som man allerede kan se butikkerne bugne af og hvis man er til den trend, så er disse strømper jo alletiders til lige at tage den modetendens et skridt videre. Jeg skal i hvertfald ud og have mig sådan en lace up bluse (bluse med snørre i halsudskæringen - Gina Tricot har nogle virkelig flotte) og så prøve dem af sammen med disse strømper og et pencilskirt i skind.


Btw så forhandler siden ligeledes strømper til både mændkvinder og børn, så man kan nemt og ligetil klikke strømper hjem til hele familien fremfor at skulle i flere forskellige butikker.

5 kommentarer:

  1. Det er en fint anmeldelse af SokkePosten.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. nu findes bambus strømper og på iz-sock.dk - Hvis du gerne vil teste dem Sus så send mig en mail :-)

    SvarSlet