tirsdag den 20. oktober 2015

Sund på SU #2 Kokos Chiagrød

Hvis I følger mig på min instagramprofil, så har I måske set, at jeg har postet et par billeder af en super lækker kokos chiagrød og da nogle har spurgt til opskrift, så tænkte jeg, at jeg da lige ville smide den herind på bloggen også. Den er nemlig super nem, hurtig, sund og så smager det virkelig godt!


Opskrift: Kokos Chiagrød

Lavet med skyr og vanilje



Ingredienser: (til 1 glasfuld - ca. 220 ml.)
  • En stor skefuld kokosmælk
  • Skyr natural
  • Chiafrø (mængde - efter lyst)
  • Vaniljepulver (mængde - efter lyst)
  • Evt. et lille skvat minimælk (hvis man synes, konsistensen er lidt for tyk)
Fremgangsmetode:
  • Alle ingredienser røres sammen. Jeg gør det bare direkte i glasset.
  • Glasset sættes i køleskabet (overdækket med folie el. andet) natten over.
  • Nydes direkte fra køl enten som den er eller evt. med lidt frugtkompot, marmelade, nødder eller andet topping ovenpå. Bon Appetit!

Chiafrø kan købes i udvalgte supermarkeder eller over nettet. Jeg bruger dem fra Nu3.dk :)

Og så er det btw også idag, at I kan vinde valgfrit kosttilskud fra Biosym her på bloggen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar