torsdag den 29. oktober 2015

Tak til mine følgere!

Jeg havde sat mig godt til rette og blev 
overvældet af taknemmelighed over jer!

Sikke godt gårsdagens indlæg blev taget imod! Det er helt vildt, så mange der har været inde og se det, kan jeg se i statistikken. Ikke fordi at jeg plejer at følge så meget med i det - for mig betyder det mere, at jeg laver nogle gode, brugbare 'kvalitetsindlæg', fremfor at det er nogle, der fanger flest mulige. Men jeg blev bestemt glad, for det betyder jo bare, at jeg har ramt plet i fht., hvad mange gerne ville læse om. Så super billige Ebay-fund er vidst vejen frem ;) Jeg elsker selv at shoppe på Ebay og det tyder da på, at der også er en del af jer derude, der gør det samme eller måske overvejer det. Til jer kan jeg fortælle, at jeg indimellem laver nogle Ebay-indlæg med nogle af de sager, jeg har kig på, overvejer at bestille hjem, har fået hjem og enten anbefaler eller fraråder andre at købe. Sådanne indlæg kan I finde i kategorierne Ebay og Got it on Ebay. Men det er blot en lille del af min blog og jeg blogger om alt muligt andet også og jeg håber da, at I kan lide mit mix, der gør min blog til min personlige og unikke.

Så det jeg ville sige var bare Tak! Tak fordi I følger mig og læser med her på bloggen. Det varmer mit bloggerhjerte, at I vælger at læse min blog blandt de mange i bloggerland og det giver mig et boost og en lyst til at gøre noget ekstra og fortsætte min blogging selv i en travl hverdag, der lige som mange andres også indeholder studie, arbejde, venner, familie, træning og alt derimellem. Derfor er I naturligvis også mere end velkommen til at komme med jeres holdninger til det, jeg blogger om og evt. hvad I kunne tænke jer mere af på bloggen. Bloggen er lige så meget for jer som den er for mig! :)

Dagens indlæg blev godt nok lidt anderledes, end jeg først havde tænkt, men jeg blev simpelthen så overvældet af taknemmelighed over alle jer, der læser med og jeg synes, I fortjener en stor tak!

Jeg vil smutte videre med dagens gøremål, der udover en overstået morgenforelæsning og 10 km på cyklen, nu står på eksamenslæsning, træning og hygge med en god ven i aften. I må have en rigtig dejlig dag fortsat allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar