tirsdag den 27. oktober 2015

Vinder + weekend-events

Så ramte vi tirsdag og dagen i dag stor på nogle gode timers workshop i forbindelse med Uni efterfulgt af lidt læsning og nu venter holdtræning og så hygge på sofaen. Jeg har tænkt en del over, hvad weekenden skal stå på - der er simpelthen så mange spændende events denne weekend og det er jo helt svært at vælge. Jeg er endnu heller ikke helt sikker på, om weekenden kommer til at skulle tilbringes i Aalborg eller om der måske er andre planer, der når at falde på plads. Så det er svært at planlægge fuldstændig. Hvis jeg bliver hjemme i Aalborg, så er jeg sikker på, at jeg godt kan lokke en veninde eller to med til bl.a. Julemagi i SallingMad, design og bolig messe i Gigantium samt Americandreams X Streatammo lagersalg i Nørresundby.



Skal du noget spændende i weekenden, som du allerede nu ser frem til? Fortæl! :)

Jeg har udtrukket en vinder af min giveaway med valgfrit Biosym-produkt fra Billigvoks.dk og den heldige blev Sussi Thomsen :) Jeg håber, du bliver glad for og endnu sundere med dit nye Biosym kosttilskud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar