fredag den 27. november 2015

Black Friday - Gaveidéer

Så blev det fredag (Black Friday) og jeg er desværre sengeliggende i dag, hvilket absolut ikke var planen. Jeg havde to vigtige forelæsninger samt en aftale om Black Friday shopping, som jeg  har måtte aflyse pga. hold i ryggen. Øv! Men jeg har da fået shoppet en enkelt julegave på nettet, har fået lavet mig en ønskeseddel og fundet nogle julegaveidéer til nogle af dem, der altid er svære at finde gaver til ;) Jeg er bl.a. faldet over siden www.regovs.dk, som jeg lige tænkte, at jeg ville tippe jer om, da de har super mange lækre ting og sager - gode julegaveideer.

I anledning af Black Friday har jeg fundet nogle smukke sorte gaveidéer frem som tilmed er til super gode priser. Mine udvalgte eksempler ligger på mellem 149 kr. og 449 kr. og så er der samtidig tale om super god kvalitet!

Toilettasker

Toilettasker synes jeg altid er en super god gaveidé, som både mænd og kvinder kan have god glæde af - og uanset alter. Sidste år gav jeg bl.a. min kæreste en rigtig lækker toilettaske i læder og han er virkelig glad for den. Han bruger den hver dag og den er så nem lige at tørre af. Her vil jeg anbefale en som denne toilettaske i skind fra Cimi til kun 349 kr. Ellers har de også nogle super flotte store nogle i nylon af mærket Reisenthel, der både kan hænges op og stå og som indeholder flere rum og et spejl. Xl modellen som er vist herunder ligger på kun 199 kr. og der er et væld af designs og farver at vælge imellem!



Bæltetasker

En super praktisk form for taske er bæltetasken, mavetasken eller bæltepungen om man vil. Kært barn har mange navne. Og selvom de fleste af os kender dem fra vores ferier sydpå, hvor de er super praktiske og sikre i storbyer eller generelt steder med mange mennesker og risiko for tyveri - Så er de også blevet enormt in! De er ikke bare praktiske, de er også smarte! De fleste af os sætter dem nu ikke længere over hoften/ om maven, men derimod på tværs over brystet. Stadig super praktisk, men nu har tasken fået et mere hot og moderne præg. Jeg ville klart vælge en i skind og de kan fås ret billigt. Se eks. disse til hhv. 229 kr. og 149 kr.


Secrid kortholder

Hvor bæltetasken måske mere et et must for pigen/kvinden, så vil jeg lige slå et slag for denne kortholder til mændene - selvom jeg nu også mener, at kvinder sagtens kan bruge dem. Udover at beskytte kortene mod at blive bøjet og slidt på magnetstrimmlen og chippen (hvilket let kan ske i en pung eller i lommen), så kan man nemt 'klikke' dem frem. Se evt. filmen her - den viser rigtig fint det smarte princip bag.


Igen er det gaveidéer til billige priser. Den almindelige model ligger på 229 kr. og minipungen, hvor der også er plads til sedler, kvitteringer og mønter, koster 449 kr. Men tag selv et kig forbi. Der er rigtig mange modeller og farver at vælge imellem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar