søndag den 29. november 2015

Glædelig 1. advent

Glædelig 1. søndag i advent allesammen!

Jeg håber, at I alle rigtig hygger i dag og måske allerede er begyndt lidt på alle julerierne. Jeg fik købt de første julegaver i fredags til Black Friday og der røg da også lige et par gode tilbudsfund af til mig selv ;) Som I måske husker fra mit indlæg i fredags, så var jeg blevet ret dårlig natten til fredag og måtte aflyse mine planer og træning og forelæsninger. Jeg fik det heldigvis bedre efter nogle gode timers hvile og drog, stædig som jeg er, til Black Friday trods jeg virkelig ikke var på toppen. Det blev taget i roligt tempo og selvom der var mange mennesker, så synes jeg nu, at det var rigtig hyggeligt. Lørdag havde jeg det noget bedre og tog ud på en cafétur med en veninde og ellers bare slappede af om aftenen. I dag har jeg så været helt frisk igen og den har stået på lækker morgenmad med en god ven, en god omgang træning, rengøring, læsning, pynte op til jul og madlavning. Perfekt søndag!

Imorgen bliver en super dejlig dag - den står nemlig på hjemmelæsedag og træning. Elsker virkelig bare de dage! Så kan jeg kræse lidt ekstra om at lave god og lækker mad, bruge lidt ekstra tid i fitness og til gengæld lade op til at få læst en masse. De eksamener nærmer sig jo ;)

Følg gerne med på min Instagram :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar