søndag den 15. november 2015

New in / Letvægtssneakers á la Rush run


Hvis I følger med på instagram, så har I nok allerede set disse skønheder af et par letvægts sneakers, jeg flashede på mine fødder i sidste uge. De er fundet hos sygeplejebutikken.dk til den sølle pris af bare 399 kr. og de er bare så lækre! Hvis man kender til Nikes model Rosh run, så kan jeg fortælle, at denne model minder utroligt meget om. Skoen vejer kun 170 gram og har en super blød, og samtidig meget støttende, indersål, der gør skoen ekstra stødabsorberende. Derfor egner den sig perfekt til os, der har rygproblemer - men generelt også bare til alle, der er på farten dagen igennem og gerne vil passe ekstra godt på sig selv.

De er rigtig behagelige og man mærker faktisk slet ikke, at man har dem på. Selvom at de er så bløde og lette i det, så støtter indersålen rigtig godt om foden og det samme mht. højden på 'skaftet', der formår at støtte anklen på den helt rigtige måde. Og bedst af alt - så er de jo bare super smarte! Jeg er vild med det kridhvide look og så lige de sorte prikker på sålen, der gør dem så specielle. De er super klassiske og så samtidig lidt underspillede cool, der gør, at de kan bruges af alle aldre efter min mening.

Det er en rigtig god hverdags- og arbejdssko, synes jeg og det er ikke kun, hvis man arbejder indenfor sygeplejen - det gør jeg jo ikke. Men de har virkelig mange lækre arbejdsskosportssko og letvægtssko, der sagtens kan bruges til hverdag også. Ligesom de også har flere gode tilbud på sko, der er værd at tage et kig forbi. Jeg kan i hvertfald anbefale disse sneakers, som jeg allerede overvejer at ønske mig i sort til jul også, der faktisk kun koster 349 kr. Og måske også de andre 2 nedenstående par, i grå med mønster og de ret fede og anderledes i flet - jo mere jeg ser dem, jo mere forelsker jeg mig i dem, må jeg indrømme.


Jeg må også lige tilføje, at jeg simpelthen bare synes, det er så hyggeligt, når man modtager en pakke, hvor man føler, der er kræset lidt ekstra om en. Da jeg modtog skoene, så var der et lille brev i pakken, lækker chokolade og den sødeste lille pakke med fodbadesalt, hvorpå der står "Pas godt på dine fødder". Det virker så personligt og jeg synes virkelig, det er en ekstra god service, som man ikke ser mange steder mere. Så det synes jeg bare lige, var værd at nævne :)

2 kommentarer:

  1. De ser virkelig super fine og behagelige ud!

    Kig endelig forbi mit seneste blogpost og min giveaway <3
    Kærlig hilsen
    Malue
    http://mooldash.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malue,

      Mange tak for din kommentar :) De er super behagelige og smarte samtidig. Er så glad for dem!

      Jeg følger dig allerede og har været forbi din fine blog idag :)

      Slet