torsdag den 26. november 2015

Nytårspynt fra Ebay #2

Godaften allesammen,

Sikke hurtigt denne dag gik. Jeg har haft en lag dag med møde og forelæsninger og har desværre ikke nået så meget læsning, som jeg havde håbet, men så må jeg se, om ikke jeg kan nå lidt i aften - selvom jeg også skal se Familien fra Bryggen (vigtigt!). Derudover har jeg fået karakter for min sidste skriftlige eksamen og selvom jeg ikke er helt vild af henrykkelse, så er jeg rigtig godt tilfreds, da det var et virkelig svært fag og jeg ikke føler, at jeg kunne have gjort mere, end hvad jeg gjorde - hverken inde til eksamen eller i fht. mine forberedelser.

Nåh, men nok om det!

Da jeg kan se, at der har været massiv interesse for gårsdagens Ebay-nytårspynt-indlæg, så måtte jeg jo hellere lave en vol. #2 i dag. Også hvis nogle af jer vil bestille nogle af tingene hjem - så er det ved at være sidste udkald, hvis det skal nå hjem inden nytår. Så here it goes :) Jeg har selv bestilt cocktailpindene, de kunstige rosenblade, glittertapen og et par satinduge. Satindugene har har modtaget (virkelig hurtig fragt!) og de er super fine. Langt over forventning. De er syet super fint og er godt tykke i stoffet. Jeg har dog ikke lige ville lægge et billede ind til jer, da de er voldsomt krøllede, da de jo var foldet under fragten. Men de lever 100% op til billedet, dem som jeg har modtaget :) Dét var et godt køb!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar