onsdag den 25. november 2015

Nytårspynt fra Ebay

Hej allesammen,

Jeg havde et møde i morges, der udviklede sig til fire timers arbejde, jeg ikke lige havde planlagt. Men jeg klager ikke. Det er faktisk fint nok, for jeg har ikke haft nogle timer på jobbet denne uge. Egentligt var det lidt meningen, at jeg ikke ville arbejde denne uge, da jeg har haft frygteligt travlt de sidste par uger med at få skole og job til at gå op i en højere enhed og nu havde jeg brug for at få læst en del til mine to forestående eksamener. Jeg er også lidt småsyg uden rigtig at være syg og derfor vil jeg gerne passe lidt ekstra på disse dage. Men det var faktisk fint nok. De fire timer fløj hurtigt afsted og jeg tog derefter direkte hjem og gik i gang med læsningen. Desværre har jeg nu haft lige lidt for mange overspringshandlinger og jeg må hellere tilbage til bogen - men inden da, så skal I da ikke snydes for et indlæg!

Jeg skal holde nytårsfest i år og jeg glæder mig virkelig! I den anledning besluttede jeg mig for at købe pynten over Ebay og til det formål har jeg fundet en hel masse spændende ting og sager. Jeg har ikke købt det hele, men nogle af tingene og indtil nu, har jeg kun fået et par duge hjem (dem kan jeg måske vise i et andet indlæg). Jeg har en hel masse på min liste, men jeg tænker at lægge ud med at vise jer disse 8 fine sager, hvoraf jeg har bestilt de 4: foto-sættet, 4 stk. folieballoner, diamanterne og strudsefjerene.

Kunne I tænke jer mere inspiration til nytåret så stay tuned ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar