torsdag den 12. november 2015

Personlig pakkekalender på ingen tid


I dag vil jeg tippe om denne smarte lille idé til en personlig pakkekalender. Julen er hyggen og kærlighedens tid og jeg synes, det er super hyggeligt at give en pakkekalender til dem, man holder af, som der er lagt en masse omtanke og kærlighed i - og så er det noget, man aldrig bliver for gammel til, hvis du spørger mig!

Der findes rigtig mange forskellige bud på skønne jule- og pakkekalendre, som man kan købe i diverse butikker og webshops, men jeg har bare ikke fundet den helt rette til min mor i år. Men da jeg så denne Blandselv julekalender hos Billigvoks, var jeg ikke i tvivl. Hvem anden end min mor ville værdsætte en hjemmelavet pakkekalender mere end nogen anden? Den indeholder 24 rum, hvori man selv kan lægge en lille gave, et brev, et stykke chokolade - eller lige hvad fantasien måtte byde på! Jeg er vild med ideen om, at den ligner en færdigkøbt pakkekalender udenpå, men at hvert rum så indeholder en helt personlig lille gave, der er udvalgt med præcis én i tankerne!

Selvom jeg havde tænkt på tidligere, at jeg i år ville lave hende en hjemmelavet pakkekalender, så var jeg gået lidt fra ideen igen, da jeg har virkelig meget at se til lige for tiden og ikke lige kunne overskue at skulle finde på 24 gaver, at skulle ud og finde dem, pakke dem ind osv. Men der er det simpelthen så smart hos Billigvoks, at de har lavet lister med ideer til de mindste, de større og de største låger i kalenderen, som man så kan bestille med, når man klikker kalenderen hjem. Så bliver det da ikke nemmere!

Billedet her er blot en illustration af nogle af de lækre sager, der måske finder sin vej til min pakkekalender og uden at afsløre for meget, kan jeg godt røbe, at den også kommer til at indeholde hendes favorit chokolade og slik, lidt hjemmebagte småkager samt små søde beskeder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar