fredag den 6. november 2015

Posteksamenstræthed og nye planer


Så fik jeg overstået dagens eksamen og da det var en skriftlig prøve, så ved jeg desværre først om nogle uger, hvordan det er gået. Men jeg er optimistisk. Ikke at det er et af mine gode fag - overhovedet faktisk, men jeg synes, jeg har lagt en masse arbejde i det. Jeg har været til samtlige forelæsninger og seminarer, jeg har læst hele pensum og jeg har bruge den sidste uge på virkelig at få læst grundigt op. Jeg føler ihvertfald ikke, at jeg kunne have gjort mere. Det er dog et svært fag og derfor har jeg heller ikke sat næsen op efter et 12-tal, men jeg tror nu nok, at jeg skal bestå. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, men jeg er endnu ikke dumpet noget og jeg syntes egentligt, at jeg var positivt overrasket over prøven - så nu må tiden vise, hvordan det gik :)

Nu hvor det er overstået, så er jeg ramt af en enorm lettelse og dyb træthed på én og samme tid. Det er en super mærkelig følelse! Derfor har jeg heller ikke lavet de vilde planer for i dag - heller ikke selvom det er J-dag. Jeg er virkelig energiforladt! Eller lidt har jeg da, for jeg skal hen og have pakket om lidt og så tager kæresten og jeg på weekend hos min familie og det bliver så dejligt at se dem igen. Det er så hårdt i hverdagen, når man bor så langt fra hinanden og ikke bare lige kan ses, når man trænger til en snak eller bare deres nærvær. Derfor glæder jeg mig altid rigtig meget, til når vi kan tage hjem og besøge dem.

Næste uge bliver også en travl en af slagsen med en hel masse arbejde - da jeg måtte flytte nogle vagter fra denne uge, pga. mit eksamensræs, til næste uge, opstarten på et nyt fag, en masse planer i fht. bloggen her og ikke mindst min træning som også skal passes. Der er lidt af et puslespil, der skal lægges, men jeg er sikker på, at jeg nok skal få det hele til at gå op i en højere enhed.

I må alle have en rigtig dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar