tirsdag den 10. november 2015

Stay tuned!


Igen i dag har der været fuld fart over feltet og derfor kan jeg bare slet ikke vente til imorgen, hvor jeg efter en tidlig morgenvagt har fri kl. 12 og resten af dagen. Uh, hvor bliver det bare dejligt! Så kan jeg få læst lidt tidligere på dagen og så holde aftenen fri til blogging og måske en god film eller serie på Netflix. Men bedst af alt så har jeg 3 spændende pakker, der ligger og venter på mig, på hver sit afhentningssted, som jeg skal ud og have hentet - Nogle lækre ting og sager, som I nok også skal få lov at se her på bloggen.

I al min travlhed med en stopfyldt hverdagskalender, så har jeg bestemt også tid og lyst til bloggen - selvfølgelig! Og derfor har jeg pt. gang i et par spændende blogindlæg, hvor jeg vil komme med en anmeldelse på blandt andet de smukke hvide sneakers og de fine to nude læbestifter, som jeg har teaset jer med på instagram. Disse lækkerier har fulgt mig her i min seneste travle tid og er blevet testet til hverdagens strabadser og udfordringer, så nu kan jeg vidst roligt give jer en professionel anmeldelse og vurdering ;) Så stay tuned, hvis I kunne tænke jer at høre, hvad jeg synes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar