mandag den 30. november 2015

That perfect everyday lipstick


Dagen i dag nydes i fulde drag med at have 'hjemmedag'. Jeg har fået læst en masse til mine to kommende eksamener - der mangler stadig en del, men jeg er optimistisk. Derudover så har jeg hygget med god mad og smutter over i Fitness World om lidt for at træne cardio. Cardiodag blev pludselig lidt sjovere, efter at jeg skiftede nogle af løbeturene ud med holdtræning i centeret. I dag står den på en omgang Stepfit og måske jeg også lige skal have trænet mavemullerne - gårsdagens mavetræning (også på et hold) var ikke lige så dybdegående, som jeg havde håbet, så jeg synes ikke rigtig, at jeg fik noget ud af det. Når træningen er klaret og jeg har givet den fuld gas, så står den på aftensmad, der allerede er forberedt, og så lidt aftenlæsning og hygge, inden sengen kalder. I morgen lægger jeg nemlig december måned ud med en workshop, som forhåbentligt kan give inspiration til min forestående opgave :)

Men nok om alt det Uni-halløj - jeg vil vise jer nogle super smukke læbefarver, som jeg pt. altid har med mig på farten. Jeg er ikke den største haj til læbestift og synes tit, at jeg føler mig for 'malet' med farve på læberne, derfor var jeg vild af begejstring, da moden begyndte at diktere matte farver. Men jeg har søgt og søgt efter nogle fine farver, der ikke er for prangende, men som alligevel giver 'det ekstra' - and here they are!


Rimmel London og Kate Moss er gået sammen og har skabt Rimmel Lasting Finish Lipstick Nude serien, der som navnet indikerer, er smukke nude toner, der egner sig til både hverdag såvel som til fest og som er dejligt holdbare. Jeg er fan! Jeg synes, holdbarheden er rigtig fin, hvis man lige giver dem lov til at tørre ordentligt på læberne, førend man begynder at drikke, kysse eller lign. ;) og bedst af alt, så er er de jo super billige. De koster kun 69 kr. pr. stk. Og lige pt. har de tilbud i Matas, hvor man kan få 3 for 2 af alle deres Rimmel produkter - så man får det ene produkt med gratis. Jeg har nr. 42 og nr. 43 og overvejer virkelig lige at svinge forbi Matas imorgen på vej hjem fra Uni og tage et kig på nr. 45 og 41 - mon ikke man også lige kan finde et ekstra produkt, når nu man får det med gratis? Måske en lille julegave ;) To fluer med ét smæk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar