onsdag den 18. november 2015

Træning er mit frirum



Sikke en dag. Igen stod programmet på en hel dags workshop på Uni og jeg kan love jer, at det trak tænder ud den sidste halvanden time. Jeg var virkelig ør i hovedet og træt. Jeg koncentrerer mig rigtig meget og følger aktivt med og.. Det er bare ikke muligt en hel dag! Derfor har jeg også et noget anstrengt forhold til, at vi har endnu en workshop i morgen - der tilmed er endnu længere, da vi starter endnu tidligere i morgen tidlig. Oh well, det er ikke altid, at kloge folk lytter til deres egne ord om mest optimal læring ;) Jeg må få der bedste ud af det!

Da jeg kom hjem i dag, gik jeg straks igang med madlavningen, så jeg kunne spise tidligt og smutte i fitness. Ikke at jeg havde energien. Men nøj, hvor var det skønt at få trænet. Jeg fik virkelig koblet hovedet fra og fokuserede i stedet fuldt ud på min krop. Træning er virkelig et frirum for mig og jeg elsker at kunne gøre noget for mig selv, der både gavner krop og sjæl på én og samme tid.

Det betyder desværre også, at jeg ikke har fundet tid til læsning i dag. Men det går nu nok altsammen. Jeg skal nok komme med. Det er nu også lidt en trøst, at de andre heller ikke er med endnu. Eksamener nærmer sig, men jeg skal nok blive klar!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar