søndag den 22. november 2015

Tyvstarter på julegaverne



Hej allesammen,

Stilheden de sidste par dage her på bloggen skyldes, at jeg har afsluttet en rigtig hektisk uge, begyndte af få nogle sygdomssymptomer og tog hjem og besøgte min familie, hvor vi har holdt fødselsdag for min mor, der i dag fylder år. Det har været super hyggeligt at have familien samlet til god mad og fejre en, som man har kær. Idag var planen, at jeg ville have taget min lille fætter med til julemarked. Men det er desværre blevet aflyst pga. snevejret og stormen. Øv øv, jeg tror faktisk, at jeg havde glædet mig mindst lige så meget som ham ;) Men det må blive en anden god gang. Derfor har jeg besluttet, at jeg vil få læst lidt i dag og ellers bare hygge om fødselsdags'barnet', der desværre ligger syg.

Derudover vil jeg også se lidt på at få skrevet mig en ønskeseddel samt at få skrevet et par ideer ned til, hvad jeg måske skal finde på at give andre i gave. Som de fleste af jer nok ved, så er der en kæmpe tilbudsdag på fredag, d. 27., Black Friday - men f. eks. ved Cocopanda.dk har de altså valgt at holde Black Week allerede fra i morgen af og så til og med fredag d. 27. Der kommer til at være besparelser på 25-75% på hele butikken og det er jo en virkelig god anledning til at begynde julegaveshoppingen, tænkte jeg. Så jeg vil være lidt forberedt og vil derfor kigge efter ideer i dag og så sætte mig klar i morgen tidlig og se efter de gode tilbud.

Det kunne være så lækkert, hvis jeg kunne få nogle af gaverne i hus allerede nu her, da jeg har en del eksamener, undervisningstimer og timer på job her i slut november og næsten hele december også. Jeg elsker virkelig at gå og julehygge med juleshoppingen og finde de helt rigtige gaver, men jeg vil til gengæld ikke, at det skal ende i stress og jag og med at man står og mangler en gave eller to, der bare må findes i sidste sekund. Så jeg har besluttet at være ude i god tid i år og se om ikke jeg kan finde nogle rigtig gode tilbud, så der kan blive til lidt ekstra gode gaver i år ;) Så Black Friday/ Week kommer rigtig belejligt, hvis I spørger mig.

Som et ekstra lille tip til jer, kan jeg afsløre, at man får gratis fragt ved brug af koden BLACKWEEK i kassen hos Cocopanda og så har de også pt. en konkurrence kørende på deres Facebook, hvor man er med i lodtrækningen om et gavekort på 4000 kr., hvis man tilmelder sig deres Black Week begivenhed. Og det har jeg i hvertfald gjort, for der vil desuden komme en masse giveaways, rabatter, tilbud og andre overraskelser, skriver de :)

Nogle af de lækre ting og sager jeg pt. selv har kigget på er:



Maske til under halv pris af hos Matas



Ingen kommentarer:

Send en kommentar