tirsdag den 1. december 2015

1. december: DIY julepynt

Glædelig 1. december allesammen :-*

I dagens anledning synes jeg, at vi skal have lidt julehygge her på bloggen og derfor har jeg fundet lidt hyggelige DIY julepynts-ideer, man kan hygge med december igennem. Sidste år julehyggede jeg med nogle veninder, hvor vi spiste risengrød og æbleskiver, hørte julemusik og lavede julehjerter og -stjerner. Det var en perfekt hyggeaften! Jeg elsker virkelig sådan noget og det sker jo alt for sjældent, nu når man er blevet voksen og har så meget at se til i hverdagen. Men jeg håber alligevel at kunne få stablet sådan en hyggeaften sammen igen i år.

Måske vi så skal prøve kræfter med nogle af de fine sager nedenfor :) Hvis I har nogle gode idéer, er I mere end velkommen til at dele her på bloggen.

* Trylledej udstukket som julekager *

* Også super smukt i hvid *

* Konfekt på snor á la Medusa julepynt *

* Papirsfigurer, motivet bestemmer man jo selv *

* Tranebær på ståltråd, som kan formes *

* Hjemmelavet snekugle *

* Guirlander er jo et must *

* Julekrans af en bøjle og julekugler *

* Og en sløjfekrans *

* Palliet-julekugle *

* Glimmerkogler i forskellige farver *












Ingen kommentarer:

Send en kommentar