torsdag den 3. december 2015

Ebay Ønskeseddel

Så blev det torsdag d. 3. december - Har I husket at stemme? Jeg kommer lige selv fra "valgurnen" og vil lige opdatere jer med et kort indlæg, inden jeg så småt skal have gjort mig klar til aftenens julefrokost. Jeg skal nemlig lige om forbi en veninde et par timer først og så tager jeg direkte derfra og til julefrokosten. Så jeg er nød til at gøre mig klar inden.

Jeg skal bl.a. have en lækker lækker sag på, som jeg fandt til en helt fænomenal pris til Black Friday og er I heldige, får I måske et lille smukig på min instagram (@bedstitest) lidt senere. Dertil skal neglene lige ordnes og makuppen skal "festes" op, så der bliver lidt at se til ;) Men er der noget mere lækkert og hyggeligt end at gå og gøre sig festklar med musik for fulde drøn? Åh, det er så skønt!

Dagens indlæg syntes jeg skal omhandle nogle julegaveønske-idéer. Jeg er nemlig selv blevet spurgt efter en ønskeseddel og er i fulde gang med at kreere en :) Men i den sammenhæng kom jeg til at tænke over en masse lækre sager fra Ebay, jeg virkelig godt kunne tænke mig under træet i år. Det er dog ikke sikkert, at de ville kunne nå frem. Men jeg ville nu heller ikke have noget imod et lille brev om, hvilke lækkerier der var på vej til mig juleaften! (Lige et lille tip evt. at skrive det på ønskesedlen!).



Dvs. der er for i alt ca. 275 kr. og det er inkl. fragt! Uha, det kribler i fingrene for at bestille hele herligheden hjem til en selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar