mandag den 14. december 2015

Fuld fart & 10 fun facts

Glædelig 14. december allesammen!

Så er der kun 10 dage tilbage inden juleaften - nøj hvor er december gået stærkt indtil videre. Jeg mangler stadig et par gaver og det stresser mig faktisk en smule! Men mon ikke nok, jeg når at få det hele klaret.

Derudover, så er min ugeeksamen lige begyndt her til morgen og jeg synes umiddelbart, at det er en spændende og 'lige til' opgave, men den er svær at få 'hul på' og komme igang med at skrive. Der er mange forhold, man skal have styr på i denne opgave, kan jeg fornemme på det hele, så der studeres paragraffer for den helt store guldmedalje, kan jeg godt fortælle. Jeg knokler lidt videre med det i aften og så håber jeg på, at alt mit forarbejde i dag kan give pote, så jeg kan begynde skriverierne i morgen tidlig.

Men det er selvfølgelig også blevet til en god omgang træning, hvor jeg har testet noget af, som I får at se på bloggen meget snart! Og I kan godt glæde jer ;) Jeg er ret begejstret!

Dagens morgenmad - Blåbærskyr er toppen!


Nu til dagens indlæg som jeg i dag har besluttet skal være lidt sjove facts om mig, som I nok ikke kendte til i forvejen ;) Enjoy!
  1. Mine negle vokser ret hurtigt og er ret tykke. Det er selvfølgelig super skønt, så jeg altid kan have lange flotte negle, der ikke så nemt knækker, men det samme gør sig også gældende på tæerne, så der skal trimmes tit. Og jeg synes faktisk godt, at det kan gøre lidt ondt at klippe negle.
  2. Jeg kan ikke undvære min morgenmad. Jeg er ufattelig sulten, hver morgen jeg står op og det eneste jeg tænker på er min morgenmad. Jeg er også kræsen mht. morgenmad og bliver godt gnaven, hvis ikke jeg kan få skyr, havregrød, havrergrød eller groft brød.
  3. Som lille drømte jeg om at blive skuespiller, professionel danser, stylist og forfatter. Ja, okay. det blev jeg ikke, men der er faktisk heller ingen af de ting, jeg ville have lyst til at bytte mit studie ud med, så jeg er absolut godt tilfreds og kæmper hårdt for at nå det, jeg gerne vil.
  4. Jeg hader virkelig rumfilm. Jeg ved ikke hvorfor, men det kan gøre mig helt hidsig, hvis der i løbet af en film optræder rumvæsner! Og det er så med undtagelse af Men in Black og serien Extant med Halle Berry. De er ret gode!
  5. Selvom at jeg har drømt om det i mange år, så har kæresten og jeg aldrig været på en ferie bare ham og jeg. Ikke engang en lille getaway eller et par enkelte hotelovernatninger her i Dk. Det er noget, vi har snakket om, at vi begge gerne vil, men jeg tror simpelthen bare, at vi er for dårlige til at tage os tiden til at gøre det sammen.
  6. Selvom jeg ikke har vidt det vilde julepynt og juleopskrifter på bloggen her i julemåneden, så elsker jeg virkelig jul og jeg er ellevild hver november, når vi begynder at nærme os december måned. Jeg elsker alt ved julen: maden, pynten, at købe gaver, julemusik, julekalender - det hele er simpelthen bare så skønt" Jeg forstår virkelig godt, hvorfor man kalder det hjerternes fest.
  7. Jeg går højt op i min træning men tvinger alligevel mig selv til at holde træningsfri indimellem, når jeg kan mærke, at min krop har brug for det. I så fald lader jeg det hellere gå ud over cardio- end styrketræning, da det for mig er mere vigtigt med muskelopbygning end forbrænding.
  8. Jeg er ikke den vilde party-abe. Jeg elsker at komme i byen engang imellem og hygge med veninderne, men jeg er lige så meget, hvis ikke mere, til et glas vin og god mad. Det er nok noget, der følger med alderen ;) Men en balance er god og jeg elsker at kunne gøre begge dele.
  9. Jeg går ikke særlig meget op i at se tv. Faktisk så sidder jeg hellere med computeren i sofaen og skriver blogindlæg, shopper lidt eller læser. Men hver torsdag skal jeg se Familien fra Bryggen. Jeg elsker simpelthen de skæve karakterer ;)
  10. Når jeg kører bil alene, så skråååler jeg med på alle sangene. Det må se lidt sjovt ud, når jeg eks. holder stille i et lyskryds og folk kan se ind. Så er det godt, at jeg ikke selv har bil og at jeg kun kører, når jeg låner kærestens eller min mors ;) Men det holder mig heller ikke altid tilbage fra også at gøre det, når jeg cykler. Sikke nogle grin folk må have fået sig, for min sangstemme er ikke just køn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar