torsdag den 10. december 2015

Gaveidé: Jakkesæt til manden

Hej allesammen og glædelig 10. december,

Så er der 14 dage til juleaften og det betyder endnu et julegaveidé-indlæg her fra mig, som jeg håber, at I er lige så begejstrede for, som jeg er. I dag står det i mændenes tegn. Jeg har selv sværest ved at finde på gaver til mænd, da de som regel (i hvertfald dem i min familie) aldrig har lige så inspirerende ønskesedler som kvinderne. Hvor ofte har man ikke stået med en ønskeseddel, hvor der står: Underbukser og strømper. Not this year! Derfor har jeg taget sagen i egen hånd og har fundet, synes jeg selv, den ultimative mande-gave i år. Jeg er helt overrasket over, at det kan gøres til de priser og med frygt for, at de når at få meldt totalt udsolgt, fordi jeg 'røber min hemmelighed', så synes jeg alligevel, at jeg vil dele tippet med jer.

Hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg, at jeg har fundet et virkelig godt julegavetip til kæreten/manden/bror/far. Hvem ville ikke gerne forkæle manden i sit liv med et flot jakkesæt under juletræet. jeg kan i hvertfald godt nævne et par stykker i min familie, der ville blive henrykt for sådan en gave. Det var faktisk lidt tilfældigt, at jeg kom forbi billigejakkesæt.dk, men man må sige, at de lever op til deres navn. Lige nu har de jakkesæt helt ned til 675 kr. - for et sæt; altså både jakke og bukser. Det er virkelig billigt og kvaliteten er bestemt ikke at kimse af. De har et stort udvalg og sælger desuden også fine smokingsskjorter og diverse accessories som eks. matchende slips og lommekludbutterflybælter og ure.


// 3. Hvid skjorte // 4. Slips og lommeklud //

Som noget ret så smart, så kan man faktisk også købe en Dress-to-impress-pakke (perfekt til nytårsaften) bestående af et jakkesæt/smoking, en skjorte, et slips/ butterfly, strømper og et bælte/seler til kun 1.595 kr. Jeg synes virkelig, det er genialt. Desuden så er der også gratis oplægning af bukserne hos deres samarbejdspartnere landet over og deres priser er blandt landets bedste indenfor kvalitets herretøj. Hvis man bor i nærheden af Aarhus kan man også lægge vejen forbi deres butik og evt. prøve nogle af deres jakkesæt/smokings og tilbehør på Anholtsgade. 

Hvis man vil være sikker på at nå at modtage inden jul, skal man bestille inden d. 19. december og så får man desuden også 14 dages ekstra fuld, og omkostningsfri, returret (så man har i alt 30 dage). Derudover så får man 10% yderligere rabat på hele ens order, hvis man benytter koden RABAT2U, hvilket gælder frem til jul.

Det lød jo som en rigtig salgstale, men ærligt så kan jeg knap få armene ned over den super fine side, jeg her har fundet. Jeg kan da godt afsløre, at mindst en af mine julegaver til en skøn herre kommer derfra i år ;) Og til den gode pris, så er der råd til nogle ekstra gaver under træet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar