lørdag den 12. december 2015

Gaveideer til hende

Nu har jeg haft givet jer et par forskellige indlæg om gaveideer og seneste for de kære mænd, så nu synes jeg, at det er på tide, at vi ser på nogle gaveideer til os kvinder og her kan jeg godt afsløre, at jeg har ladet mig inspirere en smule af mine egne og mine nærmestes ønskesedler i år. Det er praktiske men samtidig smukke gaveideer, der ikke bare pynter men også er gavnlige i hjemmet.

Plaider

Hos www.regovs.dk har de simpelthen så mange fine plaider fra Silkeborg Uldspinderi, der laver smukke plaider i god kvalitet og i tidsløst design. Der er flere forskellige farver og designs at vælge imellem, hvad enten man er til det farvestrålende og mønstrede eller til det mere minimalistiske og klassiske look.

Nedenfor har jeg udvalg 4, ud af de mange flotte, der især gerne måtte flytte hjem til mig. De er simpelthen så smukke og vil pynte lige så fint, som de vil varme på kolde aftener. Det er en gave, jeg personligt ville blive rigtig glad for, at der lå under træet i år.



Smykkeskrin

En anden god julegaveidé, som enhver kvinde i alle aldre vil elske er et flot skrin at lægge sine smykker i. Det skaber et lettere overblik, pynter så flot og beskytter ens smykker mod at være udsat for produkter på badeværelset som eks. hårlak og lignende, som med fjerne smykkernes flotte shine og med tiden vil ødelægger smykkerne.Derfor er et smykkeskrin altid en god gaveidé. Jeg har selv et, som jeg er virkelig glad for og som rummer både plads til at have halskæder, armbånd, ringe og øreringe seperat. På den måde undgår man, at smykkerne filtre sammen, at man ikke kan finde de to øreringe der passer sammen osv. Det gør det meget mere overskueligt. 

Som noget rigtig smart så har disse kvalitets smykkeskrin også  rejseskrin, der er mindre i størrelsen og lige kan indeholde de smykker, som man vil have med på ferien eks. Her plejer jeg ofte selv bare at have mine smykker med i en lille stofpose og det er virkelig ikke særlig praktisk. Så hælder jeg alle smykkerne ud på et bord, når jeg skal finde det, jeg skal bruge og hvor let bliver en lille ørestik så ikke væk? Derfor synes jeg, at det er virkelig smart med sådan et lækkert sæt, hvor man får matchende smykkeskrin og rejseskrin. Endnu et ting til ønskesedlen!



Som I måske allerede har set, hvis I har klikket jer ind på nogle af de fine sager, så har Regovs fragt til kun 19 kr. og gratis, hvis man handler for over 499 kr. og dertil har man hele 60 dages returret, så der er god tid til at få byttet julegaverne, hvis man nu skulle få dobbelt ;) Deres bedømmelse på Trustpilot ligger desuden på 9,7 og der er bare så gode anmeldelser af dem, hvor folk bl.a. roser deres gode service og hurtige levering, så jeg ville nu ikke tøve med at handle der. Faktisk har jeg selv udset mig et par gave derinde og overvejer også et par lækre ting og sager, jeg godt kunne finde på at klikke hjem til mig selv også. Hvis man bruger lidt for længe på siden , er det lidt halvfarligt - de har nemlig en outlet og av for den nogle gode priser. Jeg har fundet adskillelige fine ting og sager med gode besparelser, så hvis kurven kunne blive 'fyldt', så var min godt på vej ;)

1 kommentar:

  1. årh ja, et smukt smykkeskrin kan man ikke komme helt galt med!

    http://shitithoughtaboutyouagain.blogspot.dk/

    SvarSlet