onsdag den 9. december 2015

Jule'ure'gaver

Sikke en dag jeg havde igår. Alt der kunne gå galt, gik da også bare galt og med to dårlige nyheder, var fundamentet lagt for en rigtig skidt dag. Alligevel blev det lidt mere hyggeligt efter 'juleafslutning' med holdet på Uni. Det betyder desværre ikke, at jeg allerede har juleferie, men derimod at eksamensperioden er begyndt og jeg har faktisk allerede den første eksamen på mandag! Avs - det gik stærkt!

Men derfor skal der nok alligevel blive tid og plads til en masse julehygge. Jeg er godt igang med julegaverne, men mangler stadig et par stykker. Det gætter jeg på, at jeg ikke er den eneste om og derfor har jeg også besluttet, at dagens indlæg skal handle lidt om julegaveinspiration; denne gang i form af smukke ure til hele familien. De sidste par år har jeg faktisk købt mindst ét ur i gave hver jul og det har, nogle af gangene, været fordi, at det stod på en ønskeseddel - men mest af alt, så tror jeg simpelthen bare, at det er fordi, at jeg har en voldsom kærlighed til smukke ure - hvad enten det er dame- eller herreure. Jeg synes bare, at det er en super smuk, personlig og ikke mindst brugbar gave, der holder i mange år og som kan bruges til både hverdag og fest. Herhjemme er urene sågar en del af indretningen i et flot urskrin med glaslåg. What to say? I love them watches!

Jeg har fundet alle disse skønheder hos Urkompagniet.dk, hvor jeg selv har handlet ved op til flere lejligheder og hvor jeg altid har fået en god service, hurtig levering og konkurrencedygtige priser :) Whats not to love?


/ 1. Prevetti / 2. Daniel Wellington / 3. Gant / 4. Hugo Boss /



/ 1. Calvin Klein / 2. Daniel Wellington / 3. Skagen / 4. Carrie /

Ingen kommentarer:

Send en kommentar