torsdag den 10. december 2015

På det seneste har jeg...


De af jer, der følger mig på min instagram har nok set disse 
billeder og til jer andre - skynd jer ind og følg med ;)

På det seneste har jeg...

 - Vundet 3 fine pakker i pakkespillet, som Føtex og Bilka har lavet. Det er blevet til økologisk Fredsted the (som jeg elsker!), en lovende shampoo fra L'Oréal og nogle sjove Julehjerte-chips fra Taffel. Det er så nemt, når nu jeg alligevel handler en del i Føtex, bare lige at svinge forbi og hente de ting, jeg har vundet :) Man kan også vinde noget større gevinster (eks. en grill - som kæresten og jeg 'kæmper' om at vinde), men jeg synes nu også, at det er rigtig fint, at de har lavet sådan nogle små gevinster også. Jeg er i hvertfald blevet ellevild alle tre gange, jeg har vundet ;)

- Drukket en skøn vitaminvand. Jeg er ikke den stor fan af sodavand (det der brus der, er ikke lige mig!) og derfor elsker jeg i stedet at forkæle mig selv med en lækker vitaminvand, juice eller saft, hvis der skal hygges lidt ekstra. Og så er det jo heller ikke lige så usundt. Nårh ja.. og så blev neglene grå. Skøn farve ikke? Denne fine sag er fra Yves Rocher og har en super fin 'fløjlsgrå' farve.

- Nydt mit smukke julepynt. Jeg har ikke meget, men lejligheden er heller ikke så stor. Tilgengæld så elsker jeg, det jeg har. Bl.a. disse fine små stjerner fra Georg Jensen. For et par år tilbage, så fik man dem med på pakkerne fra Inspiration og efter at jeg havde set det, så ønskede jeg mig dem i gave (man kunne købe sådan nogle 3-paks) og fik en fin lille samling. Efterfølgende er samlingen vokset en smule år for år med andre fine 'motiver'.

- Spist chokolade. Ikke i store, eller overdrevne, mængder - men bestemt mere end jeg plejer. Og det kan mærkes på mit blodsukker. Men ja, det er selvfølgelig kun jul én gang om året. Jeg skal bare passe på, fordi får jeg først startet, så bliver sukkertrangen bare større og større og jeg får hurtigt ondt i maven af for meget. Det skyldes nok især, at jeg ikke er så vandt til alt det kunstige sukker i hverdagen.

- Skrevet flere indlæg her på bloggen selvfølgelig, bl.a. et indlæg med lille julegavetip, der omhandler billige jakkesæt. Jeg har (måske) selv klikket et lækkert et af slagsen hjem, der (måske) skal gives til en heldig mand i mit liv ;) (jeg håber ikke, han kigger med). Måske I får et lille sneakpeak af det, når det når frem med posten. Jeg er meget spændt og spændt på, hvad han synes, for jeg synes virkelig selv, at det er en genial gave.

- Shoppet julegaver og det var en våd tur! Det stod ned i stænger og blæste helt vildt og derfor var det heller ikke lige sjovt at skulle fragte gaver hjem på cyklen. Så det blev en kortere tur af slagsen og imorgen ser jeg, om ikke jeg kan komme ned og få hentet, det jeg mangler. Men det blev da til lidt og heriblandt også en lille "gave" til mig selv. Jeg manglede en ny hvid lak og faldt pladask for dette sæt fra W7. Nu må vi se, om kvaliteten er ok, for sættet kostede kun 35 kr. i Normal og jeg plejer at bruge noget dyrere mærker. Men jeg måtte bare prøve, for se lige de fine glimmere også!

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige ting du har nået :)

    Hilsen Kirsten
    http://shitithoughtaboutyouagain.blogspot.dk/

    SvarSlet