tirsdag den 8. december 2015

Praktik-problemer

Hej allesammen,

Dagen i dag har gået lidt i slowmotion og jeg har slet ikke nået noget af det, jeg havde planlagt her for formiddagen. Det skyldes, at jeg blev ringet op af min praktikkoordinator og har fået en praktikplads, som jeg desværre er ret utilfreds med og derfor har jeg været henne og skrive frem og tilbage med ham i fht., hvad jeg så kan gøre. Det ser lidt sort ud desværre. Nu må vi se, om der kommer mere opklaring på det imorgen. Jeg krydser fingre og håber på det bedste, men puh.. Det tog godt nok lige pusten fra mig.

Men nu vil jeg hanke op i mig selv og få lavet lidt middagsmad og så går turen til Uni. Der skal julehygges lidt i dag, da vi har sidste dag inden eksamensperioden og juleferien - så kommer humøret forhåbentligt lidt op igen. I aften står den på en god omgang cardio foruden en god cykeltur på 10 km. Skønt! Og så skal der hygges med en god ven og måske også planlægges et par spændende indlæg til de næste par dage med en masse julestemning indenover :-*

Følger I med på instagram@bedstitest 

Glædelig 8. december



Ingen kommentarer:

Send en kommentar