fredag den 18. december 2015

Win-win gave til kæresten

Idag vil jeg komme med lidt af et win-win-gavetip. Min kæreste har længe gået og beundret whiskyglas og -karafler og det er nu heller ikke en boligtrend, der er gået mit bloggerhjerte ubemærket hen. Jeg har efterhånden set flere af de store, internationale såvel som danske, bloggere flashe deres flotte krystalglas og karafler - og ikke kun til whisky. Kæresten herhjemme er lidt glad for whisky og elsker den 'gentleman-stil', der hitter i øjeblikket og med et flot jakkesæt, som dem jeg skrev om tidligere, så er det da et must med nogle flotte krystalglas i bedste 60'er luksusstil, så han kan byde gutterne på et glas, inden turen går videre i byen. Det er jo også et super gavetip, der vil egne sig godt til en stilrig nytårsfest, hvor aftenens drinks kan serveres i smukke glas og karaflen fyldes med kølige dråber.

Jeg har været i mange butikker og søgt en del rundt på nettet for at finde det flotteste sæt - for det skal jo være et sæt, da det bare ser så godt ud med matchende glas og karaffel. Og selvom der findes mange smukke serier, så har jeg slet ikke kunne få tankerne fra Aidas luksuriøse Harvey-serie (til knap så luksuriøse, men derimod ret budgetvenlige, pris).




Faktisk er den smukke serie opkaldt efter den altid velklædte Harvey Specter fra serien SUITS på grund af hans gennemførte stil. Kæresten og jeg har faktisk fulgt flittigt med i serien på Netflix og jeg kan da forestille mig, at det måske er derfra, at han faldt lidt ekstra for den ekstravagante luksusstil. Who knows? Jeg klager i hvertfald ikke.



Udover de smukke detaljer til den ganske fordelagtige pris, så er jeg vild med, at man kan få så mange ting i Harvey-serien, som passer sammen. Jeg var i Bahne for nylig og faldt for de fine snackskåle og i stor begejstring, var jeg jo nød til også at købe et par af dem med hjem. Dem får I desværre ikke at se i denne omgang,  eftersom de ligger pænt pakket ind, men da de skal gives i gave inden jul, så følg evt. med på min instagram - så kan det være, at I får et lille sneak peak ;)



Udover whiskyglas, -karaffel samt snackskålene, kan man også få høje glas (evt. bruges som cocktailglas), lave glas, små skåle (eller fyrfadsstager) og en super flot vase. Nu har jeg linket til Aida.dk, fordi de har rigtig gode tilbud på Harvey-serien lige nu, men de flotte sager kan også købes andre steder som f. eks. Bahne, Kop & Kande, Salling og Sinnerup.

Jeg glæder mig ihvertfald til at give ham sådan nogle dejlige gaver, som jeg ved, at han vil blive rigtig glad for og som jeg også selv vil elske mindst lige så meget. Det er sådan en af de ting, som jeg hele tiden ser, at han går og kigger på men aldrig køber "Fordi vi har jo glas derhjemme" - så jeg ved, at han aldrig selv ville få dem købt, men at han vil blive rigtig glad for dem.






2 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert design, hvor er de smukke!

    Hilsen Kirsten
    https://shitithoughtaboutyouagain.wordpress.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig smukke!
      Han blev virkelig også glad for dem.

      :) Skøn blog du har btw!

      Slet