mandag den 25. januar 2016

Eksamen på torsdag

Så for søren hvor går tiden hurtigt.. Eller det vil sige kun i perioder. Jeg sidder lige pt. i eksamenslæsningen og i ft. min læsning og forberedelse, så er der slet slet ikke timer nok i døgnet, hvis i spørger mig. Men hvor kan jeg dog også blive træt i hovedet og træt af læsningen og så ønsker jeg, at klokken var meget mere, så jeg kunne putte mig under dynen ;) Jeg er nok ikke den eneste, der har det på den måde.

Anyway, jeg skal op på torsdag og så er det ovre! For denne gang. Det bliver så dejligt at blive færdig og jeg håber virkelig, at det kommer til at gå godt, for jeg synes virkelig, at jeg har knoklet med den her eksamen. Men mundtligt prøver synes jeg altid er svære. Man kan ikke forberede sig på det hele. Selvom det nok er det, jeg helst vil ;)

Men derfor kommer der også til at blive lidt mere stille her på bloggen de næste par dagen, tror jeg. Jeg ved ikke lige, hvor meget tid, jeg får til at skrive indlæg, når jeg samtidig har eksamenen hængende over hovedet. Men nu må vi se. Nu er i ihvertfald forberedt på, at der godt kan være lidt mere stille end normalt. Men så er i selvfølgelig mere end velkomne til at følge med på min instagram, hvor jeg nok skal sørge for at ligge lidt op i løbet af mine dage.

Nu vil jeg slutte af for i dag og tage til holdtræning, inden den står på madlavning og oprydning og så endnu mere eksamenslæsning og -forberedelse. Hurra ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar