lørdag den 23. januar 2016

Eksamenstanker & Girl Crush: Gigi Hadids

Igår var der fart på og selvom at jeg troede, at dagen idag ville stå noget mere stille, så er der alligevel blevet nået en masse. Og det er jo skønt! Vi sov lidt længe i dag og så stod vi op og spiste morgenmad. Derefter tog vi på en lille shoppingtur for at se på de sidste udsalgsvarer. Selvom der var mange gode rabatter at hente, endte jeg dog kun med at købe nogle "kedelige basisting", som jeg vidste, jeg skulle have med hjem. Måske det er pga., at jeg er begyndt at rydde op og ud i mange af mine ting - så bliver man måske lidt mere bevidst om, hvad man egentligt har liggende, men også hvor lidt plads man egentligt har ;) Der skal lidt mere oprydning til! Jeg er da også i gang med at sælge ud af flere af mine ting og det går da fremad. Hvis I har lyst, er I da velkommen til at kigge forbi min profil på Trendsales, hvor I kan se, hvad jeg sælger ud af og der kommer løbende en masse nyt op :) Så vi nåede da også et smut forbi posthuset med en pakke mere, der skulle sendes afsted til en køber og derefter tog vi på café og fik stillet sulten. Jeg fik en lækker salat og et stort glas limonade - Mmh!

Så var det tid til mere eksamenslæsning. Jeps, every day lige pt., men jeg har jo også en eksamen i næste uge. Så det går fremad, men hvor er jeg ved at være træt af det! Jeg har haft så mange eksamener på det seneste og jeg synes virkelig godt, at det kan mærkes på energien og samvittigheden. Det er svært ikke at få dårlig samvittighed, når man laver noget andet end at få læst eller kommer sent i gang med at læse en dag. Men jeg prøver hele tiden at fortælle mig selv, at det er okay. jeg er jo effektiv, når jeg er igang. Og faktisk går det meget godt. Jeg følger faktisk min "plan" meget godt og synes faktisk, at jeg gør, hvad jeg kan. Så jeg tror nu nok, at det skal gå. Men jeg er sikkert ikke den eneste, der sidder med de tanker i eksamensperioden ;)

Anyway, nu til lidt overspringshandlinger; Se lige den smukke Victorias Secret model Gigi Hadids! Wauw! Hun er virkelig betagende smuk - jeg er vild med hendes klassiske, naturlige skønhed - lyshåret såvel som med mørkere hår.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar