onsdag den 20. januar 2016

Ekstra batteri med på farten

Endnu en dag står nu for skud og udover eksamenslæsning, så betyder onsdag også løbetræning. Dog har jeg fået erhvervet mig nogle grumme vabler efter gårsdagens massive styrke- og cardiotræning (2 timer i streg). Derfor tror jeg, at jeg vil pakke de stakkels fødder i plaster og så måske nøjes med en rask powerwalk, så der også lige kan blive løsnet op i de ømme muskler. Og så skal kroppen have lov at restituere, så jeg er klar til en hård omgang styrke igen imorgen (jeg kører full body for tiden).

Nåh, men jeg ville bare lige tjekke forbi med et smart lille fif. Flere kender den nok allerede - og det er da også et stykke tid siden, at jeg hørte om powerbanks første gang, men nu har jeg altså også en! De er jo super smart, hvis man er på farten længe og er ret afhængig af sin mobil. Facebook, sms'er, instagram, telefonsamtaler, internetsøgninger, emailbesvarelser, snaps, musik og billeder.. Det hele koster strøm og inden man får set sig om, så er mobilen ved at være tømt for batteri og det er altså virkelig træls, hvis man ikke lige kommer i nærheden af en oplader de næste mange timer. Derfor er det super smart lige at kunne oplade telefonen på farten.


Denne powerbank/ mini batteri måler 9,5*2*2 cm. og er derfor meget nem at have med i tasken. Trods dens lille størrelse så kan den faktisk oplade 2 iPhones næsten helt fuldt. Så det er jo mere end rigeligt til en dagsrejse. Den kan naturligvis oplade andre telefoner end kun lige iPhones - det er bare, hvad vi har herhjemme og hvad jeg kan oplyse om i ft. opladningen. Men mon ikke det er meget det samme :)


Den er ganske lige til at bruge. Man stikker bare sit kabel i batteriet og den anden ende i telefonen og så oplader den. I pakken medfølger der også et kabel, så man kan oplade batteriet igen og igen. Dette lille 2600 mAh mini batteri er fra Gadgetcity.dk og koster kun 129 kr. inkl. gratis fragt, så det er jo en net lille sum at slippe for bekvemmeligheden, hvis man, som jeg, bruger sin telefon rigtig meget i løbet af en dag og samtidig ofte er på farten dagen lang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar