mandag den 4. januar 2016

Hårbånd

Hej allesammen,

Jeg håber, at I alle er kommet godt ind i det nye år og havde et brag af en nytårsfest! Som sagt, så har jeg haft travlt med at få læst op til og skrevet synopsis. Den er nu færdig og venter kun på at blive afleveret. Selvom jeg stadig skal læse op til den mundtlige eksamen, så giver det mig bedre tid til bloggen nu og den har jeg virkelig savnet!

Derfor tænker jeg også, at jeg vil starte ud med at dele et lækkert lille eBay-tip med jer. Dem plejer i sådan at elske ;)

Iden jul fik jeg dette skønne hårbånd hjem og det kom super hurtigt! Det er lidt silke-agtigt i stoffet og så kostede det kun ca. 5 kr. inkl. forsendelse. Whats not to love?


Det er så fint, blødt og lækkert og så kan man jo sætte det, som man vil. Her har jeg bredt det lidt ud, så der er kommet lidt brede på båndet, men jeg har også haft brugt det, hvor stoffet krammes lidt mere sammen for et smallere look. Det er så nemt og fint til hverdag såvel som fest! Jeg overvejer klart at bestille flere forskellige farver hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar