torsdag den 21. januar 2016

Holo-lak på budget

Så blev det torsdag og weekenden lurer lige om hjørnet. Selvom at jeg virkelig glæder mig til, at jeg får min dejlige kæreste hjem og til at vi kan være lidt sammen og hygge, inden han skal arbejde igen mandag, så skal der stadig læses til eksamen. Jeg har stadig en masse læsestof, jeg skal igennem og have repeteret og dertil så skal mit oplæg også lige på plads. Jeg har faktisk slet ikke arbejdet på det den sidste uges tid og det stresser mig lidt. Så det vil jeg se, om ikke lige jeg kan begynde på i dag. Ikke at jeg ikke har lavet noget - tværtimod. Jeg synes egentligt, at jeg har knoklet på, men der er jo bare så meget! Jeg fik heldigvis læst den bog, jeg kun havde været igennem de første kapitler i og det beroligede mig en hel del. Nu har jeg faktisk læst hele pensum bortset fra en enkelt tekst (som igen åbenbart kan finde? Hvad pokker gør man så lige?!) og er igang med at repetere noterne. Så det går fremad.

Derfor skal dagen idag gå med mere repetition, et kig på første udkast til mit oplæg/ talepapir, nogle praktiske gøremål i ft. bloggen, lidt rengøring samt en super hård og effektiv omgang holdtræning (styrke) i aften. Det lyder måske ikke af meget, men der skal nu nok blive nok at se til ;)

Anyway, I skal lige se den fine fine lak, jeg har fået hjem fra EBay!



Nogle af jer har måske allerede set den på min instagram @bedstitest - Jeg er ellevild med den smukke holografiske neglelak, jeg har fået hjem fra Ebay. Den kostede mig ca. 14 kr. inkl. fragt og så var den desværre ufattelig længe under vejs. Men her er den endelig og jeg elsker den.

På billedet har jeg to lag på og man kan med fordel give den et ekstra, altså 3 lag, for at få holo-effekten mere frem. Jeg synes, den er god i konsistensen, tørrer fint og så holder den også rigtig flot. Man kan bestemt ikke fornemme på kvaliteten, at det 'bare' er en Ebay-lak. Desværre er den kun på 6 ml. og det rækker jo ikke så langt, hvis man er helt forelsket i den ;) Derfor overvejer at klikke nogle hjem i flere farver. Denne farve hedder Born Pretty #1 og da mit link desværre er udløbet, så har jeg i stedet fundet dette, som tyder på at være den helt samme. Den er godt nok lidt dyrer og ligger på knap 25 kr. inkl. fragt, men det er stadig ret billigt for så fin en holo-lak. Ellers kan man jo holde øje med auktioner og så byde, hvis man finder en. Mener faktisk, at jeg vandt min på auktion.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar