torsdag den 21. januar 2016

Inspiration: Tasken til det hele


Kender i det, når man bare føler, at man trænger til en ny taske? Sådan kan alle kvinder vidst have det ;) Ej, men jeg synes virkelig, at jeg mangler en dejlig rummelig skuldertaske, der kan bruges til småture, fitnesstøj osv., hvor tasken samtidig godt må se lidt pænere ud. Ikke at jeg ikke elsker min store klodsede sportstaske, men køn det er den ikke og der kunne det bare lige være lidt lækkert med en pænere og mere diskret taske til at have med på farten, hvis man eks. vil direkte i fitness efter arbejde, skole eller lign.

Jeg er faldet over de fine Day Birger Et Mikkelsen tasker og synes bestemt, at de har nogle ganske gode bud på praktiske og fine tasker til sådanne formål. Stilen er meget klassisk, tidsløs og minimalistisk, hvilket jeg rigtig godt kan lide ved store tasker især og at man så kan få matchende kosmetiktasker er jo kun et stort plus. Jeg er især ret vild med Gweneth quilt bag pearl og mini pearl. Jeg synes, den bliver er så fin med den lyse farve og det sorte kontrast i remmene. Det giver et sofistikeret spil og gør, at den vil passe til ethvert outfit og sagtens vil kunne komme med på både shoppingturen såvel som i fitnesscenteret, på arbejdet, universitetet o. lign. uden at være for over- eller under dressed.

Foruden Day Birger Et Mikkelsen, så forhandler Blossom.dk også mange andre spændende ting og sager inden for kategorier lige fra mode og accessories til bolig og skønhed. Bestemt et kig værd, hvis I spørger mig :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar