onsdag den 13. januar 2016

Insta lately; Hvad synes I?


Hvis I følger med på min instagram, så kan I se, hvad der sker i mit liv og indenfor den sidste uges tid, har den især stået på træning i store mængder, selvforkælelse og sunde lækkerier. Jeg er midt i en eksamenslæsningsperiode og derfor kan jeg selv strukturere min tid. Men den store del af min tid går stadigvæk med læsning. Sådan som det også burde være. Det bliver dog alligevel til nogle opslag og jeg håber, at I nyder at følge med. 

Som dem af jer, der følger mig, ved, så poster jeg en masse blandet. Der er opslag i ft. træning, sund kost (og snack-alternativer), beauty produkter, mode samt indretning. Det er hovedsageligt disse 'emner', der fylder mest på profilen. Og jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes. Er der noget særligt, I måske savner på min profil? Er der noget, I godt kunne tænke jer mere af? Selvfølgelig er det vigtigt for mig, at profilen er min egen og afspejler min hverdag og interesser. Men derfor er det alligevel skønt at høre fra jer og hvad I synes. Så fortæl endelig.

Ris og ros er altid velkommen med kyshånd :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar