tirsdag den 5. januar 2016

Jagten på trænings t-shirt & Fitness-Fashion-Cravings

Gårsdagens træning bestod af en super god omgang Stepfit og i dag ser jeg frem til både Stram Op og Stepfit hold i aften. Det bliver så skønt! Det er virkelig dejligt at komme ordentligt i gang efter julen igen og jeg går bestemt all-in. Træningsgarderoben har også fået en overhaling i anledning af det nye år og jeg er særligt glad for mine skønne nye 2XU tights (som jeg fortæller om i dette indlæg), men jeg synes nu stadig, at jeg godt kunne bruge nogle nyt træningstoppe og særligt t-shirts, hvor jeg egentligt ikke rigtig har nogle, der er gode. Derfor har jeg kigget lidt rundt på nettet, nu hvor der også er udsalg. Jeg faldt hverken over t-shirts eller godt udsalg, men derimod faldt jeg lidt for nogle thights og en sportbh ;) Mens jeg stadig overvejer, om jeg skal klikke det hjem (nu da det ikke lige er, hvad jeg står og mangler), så håber jeg på, at min hals får det bedre i dag, så jeg kan tage et smut ned i byen imorgen formiddag og se efter nogle fine trænings t-shirts.

Hvis I har nogle gode anbefalinger så sig endelig til! :)

Men I bliver lige nød til at se! Jeg har forelsket mig lidt i den nye Sylvie kollektion fra Hunkemöller. De fine sarte rosa farver og det yderst flatterende design er virkelig ikke til at stå for!

Især de fine tights og sportsbhen med de flotte detaljer måtte gerne lande hjemme i min sportstaske. Bhen ligger til 299 kr., tightsene til 349 kr. og jakken til 499 kr.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar